Experterna från Lund

Ungerfär för ett år sedan så var syn experterna från Lund universitets syncentral här på hembesök. Dem gör hembesök pga, barnen brukar ju oftast vara sig själva hemma ju och med andra ord så kan de utföra testerna mkt bättre.

De kom fram till på mig att jag hade nedsatt syn, 1.20cm framför mig tror dem att jag ser endast och då bara kontraster/lampor/glitterglamour osv.. 
Dem kollar inte själva synen i sig, utan dem kollar ju bara speciella barn dessa människor som inte har bra syn och kollar vad man kanske kan träna synen med eftersom glasögon inte är aktuellt.
De som kollar självaste synen görs här i Kristianstad på vanliga synundersökning hos optikern. Och där tror dem ju att jag inte kopplar ihop med hjärnan vad det är mina ögon ser.Alltså jämnställd med blindhet sägs det. Men ingen vet ngt 100% förutom jag och det håller jag för mig själv.

Imorgon, kommer synexperterna. Nervösitet så det tjoar om det. Vad kommer dessa människor nu att säga ???? Det återstår att se men hoppas på det bästa verkligen !

VAD KOMMER DEM ATT SÄGA OSS ?

Kommentarer
Postat av: Moster

Detta skulle nästan Rasmus varit med på för sist du träffade honom så tyckte moster det såg ut som du följde blicken efter honom. Moster älskar dig massor. puss

p.s. Moster köpte minsan en liten alla hjärtansdag present till dig och lillebror igår, inget stort, men en liten sak i allafall

2009-02-05 @ 05:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0