Dansar i sängen


Godkväll på er, Imorse när min assistent döck upp så tog hon tempen på mig de första hon gjorde enligt mammas instruktion och jag hade endast 36.4grader, jäätte bra. Gav inte heller ngr tecken på ont.

Under dagen har jag varit med pappa, när lillebror varit på dagis och mamma på utbildning på jobbet. Skönt med pappa dag ibland hihi.

Under dagen har ja inte haft feber och inte heller ont. Men nu ikväll vid halv sju när mamma tog min temp så hade jag minsann fått 39.6grader, suck.. men dock har jag inte ont och inte alls så ledsen som jag varit de senaste dagarna. Jätte skönt !

Nu ligger jag i min säng och redo för medicin & mat & pencilin. Jag ligger och "Dansar" i sängen & skuttar av glädje med massor med skratt. Mamma gillar det skarpt att ja äntligen börja bli kry.

Imorgon kommer min assistent igen juhe och ska va med mig hela dagen, Och även så kommer världens bästa kontaktperson HabLena som blir "smeknamnet" hehe.. Roligt när hon kommer på besök !

Mmm så e det !

Hoppas lillebror tänker va tyst snart så jag med kan få somna.. han är busig han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0