ÄNTLIGEN !

Har idag varit vaken enda sen Sara väckte mig imorse & ända tills nu. Från nu och framåt får vi ju se.
Har tränat en del & varit ute och åkt vagnen 1-2timmar. Jag o Sara följde mamma till sjukhuset, hon skulle hälsa på Linda & Jacob och lämna lite mat till Linda så hon kan överleva där borta. Under tiden mamma va där så var vi ute och gick. Sen följde vi med mamma till Domus & Apoteket och därefter hem.

Har ÄNTLIGEN sömnmedicin i vår ägo här hemma i medicin skåpet, så nu hoppas vi innerligt att denna kommer att fungera. Min först dos av denna medicin tar jag ikväll klockan 20.00 så skriver mamma här åt mig sen hur det gått för er som är intresserade.

Även köpt lapispenna när vi ändå var på apoteket så att vi har det hemma ifall det blir värre innan vi ska till ssk på måndag.

Mamma har pratat med försäkringskassan idag vår handläggare där om att få fler timmar assistans. Va lite rädda att behöva ha nytt möte och ny genomgångar men nej vi slapp det, skönt. Så handläggaren skickar hem papper till oss som mamma bara ska skriva på & skicka tillbaka. Sen får vi se hur lång tid det tar, men förhoppningsvis inte så lång tid, hoppas inte det iallafall. Hoppas nu på att vi får mer timmar, vore verkligen perfekt.

Ja, vi får väl se vad mamma tycker sen ikväll hur min första dos går ikväll !
Tjo..

Kommentarer
Postat av: pappa

älskar dig min snuttefia. puss

2009-02-04 @ 18:37:24
URL: http://stoltpapps.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0