Anfallen ökar



 Jag var ute & åkte lite vagn idag med mamma, pappa, lillebror & moster Michelle.
Det va mkt skönt & roligt att komma ut !

Imorgon kommer Ass. Sara, får vi se vad vi hittar på imorgon, blir nog mkt träningen om jag har förstått mamma rätt. Men gör ju inget för träningen ger ju faktiskt mig ngt.
Jag hade ett stor anfall idag också, precis som nästan varannan eller varje dag nu mera, visst hellre ett anfall än tjugo.. men allra helst noll anfall. Mamma ska ringa ssk imorgon om att anfallen ökat massor sedan jag började med sömn medicinen. Hoppas detta kan lösas på ett mkt bra vis ! Varje anfall jag får varar typ sex minuter, är ju inte så bra.
Mamma & pappa undviker ge mig stesolid så mkt som det går, pga att jag mår annars bara sämre efteråt anfallet är över. Men måste ja ha stesolid så måste ja ju såklart. Men om jag får exempel stesolid för ofta så blir jag ju imun, och det är ju ingen höjdare. Men nu ska jag sova vidare ! Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch lilla gumman då. Inte alls kul att höra. Man ska ju kunna vara helt anfallsfri och det hade ju varit skönt. Glömmer aldrig när ni var hos oss och jag och mamma var med dig hela tiden. Men det är hemska att se. Hoppas de bytar så allt blir bättre igen. Men det finns ju en hel djungel av EP mediciner. Kram på dig

2009-02-16 @ 09:27:13
Postat av: Natasja

Men Mathilda då!

Inte så många anfall, det vill vi inte läsa om.. :(



Trist att det blir så.. :(

Mino skickar en kram till dig och hoppas du får vara anfallsfri idag.

Härlig film där du står SUPERBRA!! HEJJJJJJJJAAAAAA



KRAM

2009-02-16 @ 12:15:44
URL: http://izabellemino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0