ABK

Jag sover fortfarande, vill inte alls upp & hoppa idag inte. Mamma går in en gång i kvarten ungefär och ger mig vatten i knappen. Febern verka sänkts lite.. Får ju verkligen hoppas min antibiotika biter på mig, är ju lustigt att det blev värre med febern ju.

Tur jag har min mams o paps och såklart lillebror som väsnas såå när ja vill sova ;)

Hoppas jag snabbt kryar på mig !!
Jag brukar ju ta en sån tvärvändning och bli kry hoppas de blir så.

Blöder i munnen, har nog biti mig :O(


Kom och tänka på angående lift i taket, som abk inte vill gå med på. Mamma tycker det är fruktansvärt dåligt, när mamma ändå säger till dem att hon kan betala om de ngn gång skulle inträffa att vi flyttar vilket det inte kommer göra på hur många år som helst isåfall.. verkligen inte ngn planering på det alls snarare tvärtom.
Men men är man chockad över allmänheten`??? NOOOOO !!!
Vi vill inte ha ngn annan sorts lift eftersom de tar mkt större plats, vi ska ha i taket !!!! Annars får ju abk helt enkelt bygga ut mitt rum!!

grr på dem.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0