2-0 TILL MIG !



Mamma fick möta upp mig med ett vackert leende nu på morgonkvisten, jag har sovit  för 2:a gången på lääänge en HEL NATT utan ngt som helst oroligt.
Efter alla mediciner & mat, så slumrade jag till igen, så ligger just nu och vilar lite.
Ska ju åp snozel idag, så bäst att jag får vila lite så jag är vaken där borta ju.

Bilden ovan är från den 6December 2005 på Mamma & Pappas bröllop, ja jag låg & sov det va lia bra.

Nej nu ska jag sova vidare en liten stund, innan mamma eller pappa rycker i mig och klär mig och sådant.
Sen kommer Sara

Min knapp har blödit dock väldigt mkt inatt, så ska kolla med ssk när vi ändå ska dit pga knappen.

Ha en trevlig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0