Tack

Mamma fick nu ikväll ett långt mail på facebook som hon ville lägga här i min blogg! Sånt som ger oss kämparglöden, peppning & massor av glädje!

 

Heej madde! Måste bara skriva.. Blir nästan lite ledsen när jag läste allt det att du blivit så glad av att få lite komentarer från nån att du är bra mamam o gör så mkt du kan för barnen! Du skulle bara veta att jag är så FULL av beundran att du va så ung när du blev mamma, o Allt med Mathilda, hennes sjukdom.. hur tacklar man något sånt?? speciellt när man va så ung som du.. O bara reda ut det, kan tänka mig allt med sjukhusbesök, assistenter, till all uppmärksamhet o daglig skötsel ett barn behöver.. men ändå bara se att det blir värre ibland.. kasnke 1 steg fram & 2 steg bak!? Jag förstår inte hur du klarar det.. Aldrig få vara för dig själv riktigt hemma, utan ha en person till i hemmet som ska ta hand om ens barn (när man tycker att man själv är den ända i världen som är perfekt för den uppgiften) aTT JUST SLÄPPA DET STORA TAGET FÖR SITT BARN O INSE ATT MAN SJÄLV + MATHILDA BEHÖVER DET! jag kan inte ens försöka sätta mig in eller förstå vilken underbar mamma du är, att du bara klarar det!! att man orkar efter alla motgångar som man läst om i tidningen o så=( Jag vill bara du ska veta Madde att hade jag varit i dina skor o klarat allt det du klarar & v astolt över det! Så hade jag varit grymt nöjd med mig själv! Du är en förebild, o det menar jag VERKLIGEN! Hoppas du tar det på rätt sätt , så jag inte gjort dig ledsen eller förolämpat dig, för jag menar från mitt hjärta att du är en helt fantasktisk mamma!!! Kramar Sara


Tack så jätte mycket för dina ord, min mamma blir så glad när hon får sånt här! <3
Ett bra slut på en vecka helt enkelt!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0