SEMESTER




Fredag kväll och jag sover som en stock efter en bra kväll med assistent Anette! Också den sista kvällen för detta året med henne. Ja för nu har Anette semester hon börjar jobba igen den 1:e Januari.

Assistent Patricia har från om med idag skol lov, så nu imorgon börjar hon jobba lite mer istället. Hon kommer jobba istället för Anette resten av året. Spännande, för hon är ju rätt ny! Fortfarande i inlärningstadiet men oehört duktig.

Får se vad det blir vi hittar på i helgen, hon jobbar både lördag & söndag.

Snart är det julafton, som jag längtar :-)

Vi skickade julklapp till Elsie idag, hon är en sån rar och fin människa som vi har bra kontakt med. Så absolut förtjänade hon en julklapp, så vi skickade på posten idag. Jag kan berätta vad när jag vet att hon fått den hihi..

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0