Rulle eller bebisvagnen hem på måndag?



Nu är det inte länge kvar..
På måndag bär det av för att prova rullstol hoppas den passar perfekt, såfall tar vi den hem istället för den där bebisvagnen.. Håll tummar & tår!!!!

Snart är det nyårsafton, faktiskt rätt mysigt med alla dessa smällare och lysen som skinner upp hela himlen. Jag gillar det! Förra året var jag med pappa och lillebror. Men detta året är vi hela familjen. Mamma ska nog gå och köpa medel till vovven om han skulle få fnatt och bli arg på smällarna så kanske han skäller hela kvällen inte så kul ju. Vi får se! Finns ju medel såfall så han håller sig lugn.

Vi börjat bli snoriga här hemma allihopa, mindre skoj. Men hoppas vi håller oss bara till snoriga och inte mer.

Nu ska jag sova vidare, resten av denna veckan är jag ass fri.. så bara mamma & pappa som gäller. Även moster som ska passa mig & lillebror lite imorgon.

Nu ska jag sova
Godnatt mer er


Kommentarer
Postat av: Anette la Fleur

Vi får hoppas det blir rullen Mathilda. :-)

Jag håller tummarna.

Kramis

2009-12-26 @ 12:12:01
Postat av: Emma

HÅLLER PÅ RULLE

2009-12-26 @ 20:15:27
Postat av: Gunilla

Vi ska med på hjälpmedel på måndag..

ska prova ut en ny elis till lucas...



:-)

2009-12-26 @ 20:18:10
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Vi ska vara där kl 10..

2009-12-26 @ 20:57:53
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: solan

ja hoppas du får hemm din rulle på måndag

2009-12-26 @ 22:10:28
Postat av: Elsie Persson

Håller tummarna för rulle i morgon

2009-12-27 @ 22:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0