Ny medicin


Idag hämtade mamma ut ny sömn medicin till mig...
Jag kan erkänna att just på den bilden mamma tog här intill ikväll, där låtsas sover jag hihihi.. Man får ju luras med mamma ibland.. Man ser det på mitt ansiktsuttryck jag bara luras.. hihi!

Efter sömn medicinen, Så tog det en timme tills jag somnade.. Innan dess dansade jag & sjöng lite..
Somnade i samma veva som mamma & teddy lånade min vägg till deras fotosession hihi..

Ska bli spännande och se hur länge jag nu kommer att sova på detta... Om det är till någon hjälp eller bara är en medicin mer som då tas bort..
Vi får se !

På mig har jag min nya pyjamas på bilden, hello kitty :-) Så mysig! Mamma vill ha sån också dock inte samma mönster.. men samma tyg & så.

Uppdatering kommer imorgon om hur jag sovit på min nya sömn medicin!
Imorgon har jag en förmiddag med mamma helt för mig själv, jaaa och Teddy förstås. Hoppas mamma bjuder på ngn rolig förmiddag eller kanske massa myspys ;-)


Godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0