Näsan

Näsan den snorar, så något bad blir det inte imorgon *snyft*.. tycker vi får alltid hoppa över det.. så tråkigt! Men mamma vill inte riskera att jag badar när jag är förkyld och därefter går ut i denna kyla. Nepp jag får vara utan helt enkelt.

 

Under denna veckan håller vi på att prova att inte ge mig sömn medicin på kvällen, för på fredag ska vi till ssk och då ska vi se hur det har gått. Det vi vill veta är om sömnmedicinen jag har gör ngn nytta eller om vi kanske skulle behöva byta. Vi får se!

 

Idag har mamsen handlat, imorgon ska vi nämligen ha "Julfest" med våra assistenter, ska bli mkt trevligt!
Ska bli roligt att få träffa Jennie efter så lång tid nu sen hon fick bli sjukskriven, snart får hon bebis ju.

 

Idag har det blivit December, den förste december.. det var Casper som fick börja ta i julkalendern. Imorgon är det min tur ta i julkalendern, undras vad tomten lägger där i inatt.. spännande!!

 

Vi får hoppas min förkylning håller sig till enbart snorig näsa. Något mer vill vi ju inte ha.

Nu ska jag sova vidare varjefall och längta vidare till alla prassliga paketen på julafton!

GODNATT

 

Bilden i inlägget är 1år gammalt


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Du är en underbar tjej

2009-12-02 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0