Morfar stolt


 

Hejsan Hoppsan på er!

Natten till idag hade jag anfall, mamma & pappa vaknade inte. Däremot hade jag en moster i tvrummet inatt som vaknade och hjälpte mig ur med anfallet. Moster försökte ta sig in i mammas & pappas sovrum men Teddy såg inte de va moster så han vaktade som tusan så moster vågade sig inte in. Så hon redade ut anfallet så bra så! Hon vet ju hur hon ska göra!

 

Så förmiddagen idag blev det mkt sömn för min del. För övrigt har jag varit med ass under hela dagen nästan. Vi haft det mysigt.

Så fort ass stängde dörren och gick hem passade jag på bajsa massor så mamma fick lite o göra ihihihhihi.. Vid tjugo över fyra ställde mamma mig i gåstolen och i den har jag traskat och hoppat rundor i till kvart i åtta ikväll. Den är ju skit kul !!!!!! Jag upptäcker och ser världen från en helt annan synvinkel. och jag får ju pussar av både lillebror och Teddy, inte illa. Dem når ju till mig så bra på den höjden :-)

 

Jag trivs verkligen kanon i gåstolen!

 

Morfar var ju här en sväng idag och hans fru och min yngsta morbror. Dem fick se mig hoppa & traska i den lite. Morfar tog foto/spelade in.. ngt av det :-) Tror allt att han va lite stolt över mig ;-)

 

Nu sover jag som en stock tar ju på krafterna att traska om kring i gåstolen hihi.

 

Nu ska jag sova vidare för imorgon är det en ny dag, den ska jag tillbringa med assistent då mamma ska ju fara rundor som tusan hela dagen! Varför denna jobbiga stressen till jul?? Jaja.. tur de bara en gång om året.

 

SOV GOTT OCH GOD JUL

 

 

Bilden i inlägget är från vi bodde i huset i trolleljungby år 2006 :-)


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Tusen tack för julklappen den var jättefin och jag blev jätteglad nu har jag den lilla familjen på kort

Lycka till med din gåstol

God jul på dig Mathilda sötnos

2009-12-22 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0