Ko & Alkis


(Bild tagen April 2008 från en period då jag drack välling)

 

Ja dessa perioder är fruktansvärt roliga!

För vet ni vad.. Som jag skrev i söndags så drack jag ju nu.. Hoppas det kan hålla i sig! Igår hände yttligare en grej när mamma gav mig drycken, ja jag höll min flaska själv :-) Likadant gjorde jag när pappa gav mig senare på dagen. Rooooligt!!! Jag är så duktig. Kunnat hålla flaskan själv har jag minsann kunnat sen jag var kring 1-2års åldern :-)Men så eftersom jag inte druckit alltid så går det ju också såklart i perioder.

 

Dessa perioder är verkligen underbara! Och glad blev jag när pappa berättade för mamma (jag hörde) att det bästa med detta året varit att jag bara varit inlagd på sjukhus endast 1 gång (helt otroligt) och att jag nu slutet av året börjat äta och dricka. Men så sånt gör jag lite då & då, slutar med det då & då.

Någon gång kan de väl ske att de föralltid pågår? Hoppas på det iallafall!

Mamma är bered på att det övergår faktiskt, men aldrig tillräckligt bered hon kommer bli fruktansvärt ledsen ändån. Alla föräldrar vill väl ändå att sina barn ska äta??!!

 

Men får vara glada nu, för det är NU det gäller! Jag äter som en ko och dricker som en alkis!! :-D (Fast jag föredrar varm mjölk framför alkoholen dock)

 

GE MIG ALLA LYCKOÖNSKNINGAR PÅ ATT JAG ÄTER & DRICKER VIDARE!!


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Jag vet inte hur många gånger jag har skrivit här till dig hur fuktig jag tycker du är. Men nu gör jag det igen!! Du är jätte duktig Mathilda. Hålla flaskan själv är ju jätte bra :)

Hoppas sömnmedicinen hjälper bra så du får sova hela natten. Håller tummarna :)

Hoppas du får en rolig o mysig dag med din mamma i morgon.

Kram på dig tjejen.

2009-12-08 @ 23:08:24
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Tissa

Du är jätte duktig Mathilda :D Blir jätte glad när man läser hur bra dt går nu, hoppas hoppas VERKLIGEN dt varar så föralltid nu!

2009-12-09 @ 00:19:00
Postat av: Anette la Fleur

Du är jätte duktig Mathilda. :-) Kramar

2009-12-09 @ 01:01:46
Postat av: Anna Svensson Crona

Jippi! Ja du är duktig. Finemang att du kan dricka själv. perfekt.

2009-12-09 @ 10:13:38
Postat av: Elsie Persson

Lycka till lilla hjärtat. Du är jätteduktig



Kram Elsie

2009-12-09 @ 10:46:08
Postat av: familjen huss

kan bara säga wow sessan och hålla med mamma om att pippi kan slänga sig i väggen för du är både starkare och duktigare än hon och sååååå mycket sötare med

kram

2009-12-09 @ 11:21:18
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Gunilla

du e bäst mathilda.

kram kram

2009-12-09 @ 11:53:01
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: linda och Jacob

åhh du är så duktig fina Mathilda =) Så stolt jag blir!!

Jacob tackar så jätte mycket för det fina julkortet =) puss och kram

2009-12-09 @ 20:36:49
Postat av: Jessica

Duktiga fina Mathilda! Hoppas, hoppas ät- och drickperioden håller i dig!

2009-12-09 @ 20:46:36
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0