Kallt är härligt


 

Nu har assistent Anette semester men återkommer nästa år ;-) Va det lät länge tills dess hihi. Nä dåå nyårsdagen återkommer hon igen! Så under min nya timvikaries skol lov så har vi dragit in henne på jobb året ut. Är nog skönt vara student och kunna tjäna lite pengar samtidigt som man gör ett väldigt bra jobb i från sig för att vara så pass ny.

 

Så idag har Patricia varit med mig, jag med ass följde med mamma & lillebror ut på promenad & bus i snön. Jösses som jag älskar när det är kallt ute, tror det handlar om en stimulans för min del. Att gå ut och det är kallt när de e varmt inomhus. Är ju skillnad på våren och sommaren då är de inte så stor skillnad på ute och inne. Jag älskar vintern. Kommit på ett knep att man kan ju öppna munnen när det snöar ;-) Men himskas så skoj när snön faller i ansiktet på mig!

*Ass Patricia*

Tog mig en dusch innan ass slutade! Sett på barnprogram ikväll.

Nu sover jag och det ska jag fortsätta med! Imorgon kommer ju ass igen, bäst och vara utvilad. Får se va vi hittar på imorgon då, sitta och leka lite på röda mattan kanske :D Och stå lite i ståskalet, tur ja kan stå i det trots lite dålig luft i däcket. Dessa jädra rullstol däck suck!! Men ska bytas ut till sånna som inte har luft som tur är.

Nu sover jag vidare, GODNATT


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Du är bara helt underbar och vilka fina bilder är det mamma som tagit dom

Kram på dig

Elsie

2009-12-19 @ 21:39:24
Postat av: Ulrica

Du såg ut ha haft en bra dag ut med din assistent idag. Ja o din mamma o lillebror med förstås.

Du kunde fått lära min son att det är kul med snö, han tycker inte alls om det. Vill bara in igen, om han inte får åka vagn.

Ha en bra dag i morgon med o hoppas ni hittar på något kul.

Kram på dig tjejen.

2009-12-19 @ 23:34:21
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0