Julkalendern


Igår var det min tur att ta present i kalendern som hänger här hemma på väggen. Jag fick ett guldigt nagellack ifrån Isadora. Perfekt nu till juletider med lite guldiga naglar! Vi får väl se vad jag ska ha på mig på julafton, kanske passar detta nagellack väldigt bra ihop med kläderna.

Tack till tomten som lagt så fint nagellack i kalendern till mig! Imorgon är det min tur igen, jag & lillebror tar varannan dag. Undras vad tomten lagt imorgon då.... spännande!

 

Under denna veckan har jag inte fått någon sömnmedicin, för vi provar om den gör ngn nytta på mig eller ej. Om inget annat så ngn slags sömnmedicin behöver jag och det är typ NU... För jag får inte den sömnen jag behöver, på så vis.. blir jag ju jätte trött på dagarna och kan inte utföra saker & ting som är viktigt för mig.

 

Imorgon ska jag till ssk & dietisten. Alltid nervöst men spännande. Ska berätta för dem att jag äter just nu purér, intressant och se vad dem säger. Sen blir det att vägas & mätas, hoppas det ser bra ut!! Och pratas om epilepsi med ssk blir det också, och be henne beställa saker till pumpen osv. För mamma får aldrig tag på distriktssköterskan, suck!

 

Har nu haft min knapp på magen i ett år, känns som den suttit där alltid. Men nej ett år nu, antagligen lär den väl sitta där resten av mitt liv. Men man ska inte säg för mkt, för man vet aldrig vad som händer. Iallafall så om jag nu ngn gång i mitt liv skulle börja äta helt o hållet med munnen dagligen och varenda mål så kommer det ändå ta MASSVIS med tid innan mamma hade ens tanken på prova ge mig medicin i mun. Så faktiskt knappen är till mkt bra nytta, dels då jag slipper äta den äckliga medicinen. Där är noll planer på att den ska bort.

 

Ni får hålla tummar & tår för det går bra för mig imorgon hos ssk! Alltid lika trevligt och träffa henne iaf!

 

Kvällen har bestått utav massor med mys för min del och massa pussar =) Det gillas!!!

Förresten så har mamma & pappa satt upp granen idag, jag älskar att kolla på den så nu kan jag njuta en månadstid :-) på kvällarna är det ju så mysigt !!!

 

Nu ska jag sova vidare!

GODNATT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Va bra att du fått en ny gran som du kan titta på

håller tummarna för dig i morgon

Kram och god natt

2009-12-03 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0