GÅSTOL


 

Gåstolen kom i tisdags hem till mig! Då ställde vi in den och så. Idag så ställde mamma mig i den en liten liten stund. Jag varit på lite kinkit humör ikväll så det funkade inte fullt så bra ikväll. Men imellan åt var jag lite nöjd, sen blev jag lite arg ibland.. men vart nog lite tröttig.

De va roligast när mamma körde mig lite.. men de e inte tanken med den.. men får locka mig lite nu till en början. Va ju längesen jag stog i gåstol ju.. så nu får jag vänja mig igen!

 

 

Kanske en dag kan jag röra mig bakåt eller framåt.. det får tiden utvisa! Men om det är ngt som skulle falla in så kan det ta månader/år.. Så bråttom får man inte ha!

 

Rallybilen ska vi lämna till hab ett tag, mamma tycker inte den är till någon nytta just nu!


Kommentarer
Postat av: familjen huss

Wow vilken häftig porsche du fått sessan :-) vad duktig du e som står i den :-) kram

2009-12-11 @ 08:07:56
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Anna Svensson Crona

WOW

I den syns det verkligen vilken stor tös du är. Bara att få stå ibland kan ju vara toppen

2009-12-11 @ 09:52:37
Postat av: Anette la Fleur

Duktig du är Mathilda. Jag ser fram mot när du och jag kan börja använda den.

Kramis

2009-12-11 @ 10:20:13
Postat av: Ulrica

Så kul att du fått hem gåstolen. Ser fram emot den dagen du berättar att du gått :)

Ha en bra dag. Kram.

2009-12-11 @ 15:09:52
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Åh vad kul!! Hoppas du tycker de e kul med den ;-)

2009-12-11 @ 22:16:55
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är så duktig Mathilda, du ser så stor ut när du står upp =) Stora tjejjen snart ju =)

2009-12-12 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0