Fotobevis på Hyss


Dagens klädsel på bild ovan! Kläderna mamma köpte på Nameit igår till mig :-) Har även nagellacket på som jag också fick.

 

Igår var de ju min tur ta i kalendern, men jag glömde bort det så jag tog i den idag istället.

 

 

Jag fick en liten tvål :-) Jätte söt!

Imorgon är det ju dax igen, min dag imorgon att ta i kalendern jue! Spännande.. undras vad det ligger för ngt imorgon.

 

Ikväll har jag haft mys för mig med först mamma & lillebror sen bara mamma.

 

Jag njöt så när jag imellan åt satt och kollade på den fina glittriga granen med massa ljus i..

 

Jag får banemej aldrig peta näsan i fred!! Mamma får ju alltid fotobevis på mina hyss!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0