Finns inte ord!


Ord att räcka & täcka för denna helt fantastiska flicka... kan jag inte få fram hur jag än försöker och försöker.

Jag vet att leva med sån här flicka kommer alltid komma perioder med motgångar.

Men motgångar ständigt & jämnt, alltid.. från den dagen hon var cirka två veckor gammal och fram tills detta års slut.
Nu börjar vi bli bortskämda med allt hon ger oss..

Hur hon äter, dricker och nu går hon för faaaan!!!!!!!! (På sitt sätt)

Jag sitter här kollar filmklippet på hennes gång om och om och om igen.. jag kan inte få nog.. och tårarna dem rinner. Jag har aldrig trott på glädjetårar, hur man kan få fram ngt sådant.. gråter gör man när man är ledsen?
Men nu vet jag hur man får fram glädjetårar..
När en sån underbar, stark MIRAKEL flicka ger oss allt vi vill ha!

Du är en klippa, kan inte förstå vart du kommer fram.. vilken enorm styrka & vilja!

Sitter än med tårarna under ögonen, kan inte få det ur min syn hur hon helt plötsligt tar sig ett steg och jag brast ut "HON GÅR!!!"

När ska jag vakna ur denna dröm? Hoppas ALDRIG!!

Du är världens finaste människa på denna jord, du visar oss alla i världen att ingenting är omöjligt och man ska inte ge upp!

Jag brukar säga att delar av vår omgivning gör så vi orkar fortsätta kämpa för Mathilda, MEN Mathilda gör nog största jobbet.. hon ger oss svar, hon blinkar med sina vackra blå.. och styrkan inom mig den blir allt större & större hur omöjligt det än känns just då!

Jag hoppas du känner Mathilda att jag försöker så gott jag kan alltid, göra ALLT jag kan för dig <3

Om bara epilepsin med kunde låta dig vara i fred.... FÖR ALLTID!


Älskar dig så oehört mkt, jag blir ordlös...
Men dränk mig så mkt du vill i framsteg, Kan ALDRIG bli för mkt..

JAG SKULLE ALDRIG KUNNA TÄNKA MIG IN I ETT LIV UTAN DIG!!!!!!!



Du sover, jag vill nästan väcka dig ställa dig i gåstolen och se dig gå igen.. GAAAH Va du kan Mathilda!!!!!!!!!!!!!!!!

/Din mamma som alltid finns med dig

Kommentarer
Postat av: Natasja

Finare kan du nog knappt skriva Madde!

Här rinner tårarna på mig med. Det är ju superduktigt av Mathilda att ge svar på tal så här och vilken julklapp sen. Både du och jag har fått de finaste julklapparna av våra barn!

Mino säger äntligen mamma till mig när han vill något (händer kanske 1 gång om dagen men han KAN).



Önskar så att ep:n fick försvinna för alltid!!

Här är det rätt lugnt på den fronten just nu, dock evtl. anfall i natt.. Men länge sen sist!



KRAMAR och jag beundrar dig och din styrka och jag är säker på att Mathilda känner av att du gör allt för henne! Du är fantastisk!!

GOD JUL på er allihop!

2009-12-21 @ 23:23:16
URL: http://regnbagsungar.pointblog.se
Postat av: Elsie Persson

Du är fantastisk Mathilda och jag förstår att mamma är jätteglad Men mamma är värd detta under så som hon kämpar för dig Vi tror på dig Mathilda du är en tuff tjej



God jul på er hela familjen

Elsie

2009-12-22 @ 11:50:39
Postat av: Anette la Fleur

Du är jätte duktig Mathilda, jag förstår att din mamma är glad.

God jul önskar jag dig och hela din familj.

Kramar:-)

2009-12-22 @ 16:55:54
Postat av: Sara

Vad fint du skriver om Mathlda, förstår att du är stolt över henne. Du är en helt underbar mamma som gör allt för henne.

2010-01-02 @ 12:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0