Bebismys

På morgonen vart det Mamsen som tog upp mig och skötte om mig, mysigt! Jag fick en morgondusch och ny färg på naglarna, blev röd färg idag. Efter duschen fick jag en riktig tillpiffning i håret, mamma våfflade mitt hår och satt klämma.

Idag var det min tur att ta i kalendern, där låg ett silver nagellack. Kan passa bra på nyår eller jul :-)

Idag har jag fått träffa och känna bebis !! MYYYYYSIGT! Va länge sen, tänk när lillebror va bebis.. naauw.. får hoppas jag får ett syskon till hihi..

 

(Jag, Linda & Emybebisen)

 

Hålla handen måste man :-)

 

:-)

 

Sen har jag varit med Anette assistent idag. Nu sover jag som en stock!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: solan

vad fin i håret du var.mysigt med nytt nagellack med

2009-12-10 @ 11:59:08
Postat av: Jenny

vill bara säga att du är har en väldigt söt dotter och att du är en väldigt bra mamma till dina barn.. har läst din och Matildas blogg ett tag och jag blir så tagen av allt som skrivs.. jag kolla på klipp på Matilda varje gång det kommer in ett och jag blir rörd när hon gör framsteg.. som sakt vill säga att du är en underbara mamma och jag hoppas att få läsa mer om er:)

2009-12-27 @ 23:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0