Varför ta mer ifrån mig


Bilden intill är från när jag inskolades på mitt senaste dagis som jag provade i September 2008. Tyvär slutade det ju inte så bra. Vad gör jag för nytta på dagis om ingen har tiden till mig?!
Trist att sånna hemska människor kan ta något som jag älskade så ifrån mig. Jag som älskar att vara bland barnen, jaja, om två år börjar jag i skolan så då får jag ju träffa barn alltid :-) Men känns som två år är länge till, men det går fort.

Idag har jag haft en lika nöjd dag som jag hade igår. Idag kom min ass. tillbaka även som varit sjuk.
Har blivit jätte många bollhoppningar, och det är super bra. Ibland/oftast tycker jag ju det är super skoj att hoppa på bollen.Så då e det perfekt jag kan hoppa mycket vissa dagar, vi har ju minst tre ggr om dagen, för min slembildning i hals/lungor osv.

Men såklart efter denna roliga dagen så mellan klockan 17 och 18, mitt i maten fick jag kräkanfall som vi kallar det.
Jag satt i min stol, tur jag är mkt fast spänd annars hade jag flugit av stolen bums! Jag flög ihop som en båge, kräkte och sen krampade.. Ett mkt stort anfall, och mkt tråkigt naturligtvis!
Super tråkigt när mina dagar som varit bra ska sluta på det viset.

Nu ligger jag och sover, imorgon kommer ass på morgonkvisten.. hon ska dock inte va här så länge imorgon. Hon var ju här lång dag idag 07-18.

Nu ska jag iallafall sova vidare! Förresten jag fick en jätte fin tröja av mamma idag :-) med rosett på !! Sen har jag fått månadspeng i min fina prinsessa plånbok med, 100:- nu är jag rik minsann :-) Kan jag köpa många glassar och slusch när jag är iväg med assistenterna ;-) hihi ! Jag fick även in månadspeng på mitt sparkonto förståss men det får jag ju varje månad. Skoj med penga i min plånbok också hihi.

Hoppas jag får slippa anfall imorgon!
Imorgon kommer det stor beställning blöjor till mig, jösses ja.. vi skulle behöva mer plats att ställa alla kartonger med saker & ting. Min mat och blöjor tar en himla plats trots vi bor i en stor fem rok lägenhet.

Tycker minsann allt med försäkringskassan kan va klart snart, mamma går på "nålar".. alltid när vi väntar på beslut osv.

Nej minsann, nu ska jag bjuda på ett inlägg till.. en film.. sen sovdax
Godnatt

ps. det va jätte skoj att mötas av alla kommentarer  idag här inne :-) <3 tack !!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad tråkigt att en så bra dag ska behöva sluta i ett stort anfall. Hoppas, hoppas du får en anfallsfri dag imorgon!!

2009-08-25 @ 23:01:34
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hoppas att din dag idag blir bättre. Är så trevligt att läsa att du inte har haft anfall! Börjar bli stor tjej nu, 2 år kommer att gå fort.

2009-08-26 @ 09:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0