Super bra !


God kväll !

Igår morse så kollade mamma bara lite snabbt när nya ass drog upp mediciner i sprutorna (kollar det ett tag tills mamma blir säker på assistenten så det inte är fullt med luft i sprutorna och visevärse). Sen tänkte mamma inte mer på det, sen gick hon ut med hunden.

Ja, vad glömde mamma ? Jo att kolla när jag fick medicinen. En sån grej skulle mamma ALDRIG glömma om det inte vore för att hon har tillit för människan. Mamma smsade pappa "det måste betyda att jag känner mig säker på Mathildas nya ass eftersom jag glömde kolla när hon fick medicin va?" pappas svar blev "ja".
För mamma skulle verkligen aldrig glömma en sån grej annars.

Så från med idag så fick min nya ass dra upp mediciner i sprutor och ge mig medicinen utan att mamma såg på alls, för istället tog mamma sin efterlängtande sovmorgonen tillsammans med Teddy. :-)
Känns mkt bra att redan känna sig säker kring medicinerna & assistenten. Hääääääärligt !!!
Det va väl en rolig nyhet ??!

För övrigt idag så har jag inte gjort så mkt på dagen, kört rally bil, läst saga, knill och sett på Toon Disney & Playhouse Disney. Mina favorit kanaler.

Men ikväll vid sex tiden gick jag & mamma på promenad. Vi vart även i affären handlade till mammas choklad kakor som hon gjorde ikväll. Sen hamnade vi en sväng på vår gamla gård, där Patricia bor. Där satt jag och sjöng för glatta livet medans mamma & hon traggade en massa. Sen glömde vi bort klockan *ups* tiden gick så fort. Så vi var inte hemma för än kvart över åtta, och jag har ju läggdax tid klockan åtta... hihi.. Så det va bums i säng när jag kom hem !

Imorgon kommer ord. ass. Om jag är på humör och så, så blir det en dag med sittstol, ståskal ute och leka under mobilen. Sen får vi se vad det blir mer ! Egentligen skulle jag ha duschat imorgon, men det hoppar vi över eftersom jag duschat två dagar i rad nu eftersom jag bakade och kladdade lite ;-) Så blir dusch på torsdag istället.

Men nu så ska jag sova vidare, Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt att din mamma litar på den nya assistenten och skönt med sovmorgon för henne :-) Så liten du är på bilder Mathilda! Hur gammal är du där?

2009-08-05 @ 12:27:39
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Tissa

Var mkt trevligt med ert sällskap :)

2009-08-06 @ 03:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0