Solbrun & Fin



Idag så hade mamma skrivit ner till assistent vad som behövdes göras, men blev ändringar minsann.
Vid tio tiden kom mamma hem packade saker och drog med oss till Åhus med Momo även & Teddy.
Till sommar stugan, där vi grillade, tog det lugnt och bara slappade.
På väg dit så bankade jag mamma i ryggen och hade hjätte skoj hihi.. busfia som dem säger ;-)

Varit på ett strålandes humör idag, hääärligt !
Tyvär brukar det sluta med anfall.. men än så länge har de inte blivit ngt *ta i trä*



Jag & Mamma och även assistent var nere på stranden och solade.
ååååå vad jag blev glad att få ligga på stranden såååå skönt !!!
Efter stranden så fick jag punka på min vagn :-( Så imorgon kommer han från hjälpmedel med förhoppningsvis ett nytt däck. Vill ju inte stanna inomhus imorgon jue.



Imorgon hade de varit kul åka till Andys lekland och träffa kusinerna som ska dit.
Men eftersom dem kan ge oss noll planering så blir det inte så, tråkigt.



Nu sover jag gott !
Och imorgon kommer assistent tillbaka som varit sjuk.

Blivit solbrun och fin minsann!
Min mage bländar ju hihi..

Hejhej

psst. mamma kommer nog bjuda på fler bilder från dagen*

Kommentarer
Postat av: momo

Du va verkligen på strålande humör:-D Älskar havet som mamma o momo gör;-)

2009-08-24 @ 23:49:39
Postat av: Anette la Fleur

En jätte trevlig dag hade vi Mathilda, tack att jag fick följa med.

Kramis

2009-08-25 @ 08:04:32
Postat av: familjen huss

sockersöta sessan hihi du e bara underbar...

kram

2009-08-25 @ 08:57:59
URL: http://www.hussanette.zoomin.se
Postat av: Lena

Mysiga strandbilder! Du gör helt rätt i att njuta av sommaren, snart är den ju slut! Kram!

2009-08-25 @ 12:11:54
Postat av: Elsie Persson

Gud va skönt det ser ut när du ligger där som den sötnos du är Du ser så glad och pigg ut

kramar Elsie

2009-08-25 @ 17:26:13
Postat av: Malin

Åhh vilka härliga bilder och vilken härlig dag ni verkar haft! och kul med en uppdatering! Ha de gott! kram

2009-08-25 @ 21:44:02
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad kul att höra från dig igen Mathilda - och ännu roligare när du verkar haft en så härlig dag på stranden. Så underbart söt du är på bilderna :)

2009-08-25 @ 22:59:19
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0