Nya saker


God dag!
Igår fick jag minsann anfall igen på förmiddagen, så där dagen efter mitt andra som jag hade på morgonen.. Inte bra jue.
Så det har blivit mkt sovande för min del i två dagar. Men igår var jag ändå rätt så nöjd & pigg trots allt.

Igår fick jag nya kläder av mamma, två sett. Linne+trosa, det ena med barbarpapa och det andra med hjärtan (från h&m). Jag invigde det med hjärtan inatt. Och så fick jag nya trosor (2-pack) med prinsessor på. Så mamma slänge lite trosor och la dit dem nya, man måste ju byta ibland kan ju inte alltid ha samma gamla sletna trosor.

Senare så var mamma iväg igen, hon upptäckte jag & assistenterna behövde ny toalettborste. Mamma hamnade på Åhlens där hon fann en toalettborste i skrik rosa, häftigt! Och så fick jag en söt korg där jag lägger min toffsar och klämmor i, korgen va i rosa med körsbär & hjärtan på. Och så bytte vi ut lite småhanddukar, sånna jag använder vid matning. Många blivit så sletna & behövde förnyas så det blev fem stycken rosa sånna med.

Mamma snäll minsann :-)
När jag körde rally bil igår kväll så klockan sju kom helt plötsligt min assistent, är ju inte så vanligt dem kommer vid den tiden. Men hon hade bredvid gång kvällstid igår här, Skönt att jag sov som en prinsessa hela kvällen samtidigt som det va ju "otur" att mamma inte kunde visa hur dem gör när jag har en sådan kväll som inte alls är bra. Kanske kände jag mig tryggare när ngn är mitt rum ngr timmar när jag ska somna?? Ja det kan ju vara vad som helst. Så bredvid gången blev ju väldigt lätt för assistenten så den kunde inget annat än att gå bra.
Sen fick hon träna på att öppna sprutor med vätska i för att droppa i en annan medicin i, bäst och träna på det så man inte gör fel när det är medicin i.. så hon tränade med vatten. Krävs lite olika teknik för min kvällsmedicinering och nu även morgon & eftermiddag.

Nu sover jag.. och det tänker jag fortsätta med ;-)

Kommentarer
Postat av: momo

Nä man kan ju inte ha dom andra "infesna" trosorna ;-) Inget skoj att du har så mkt anfall, momo lider med Dig Pluttfisan..Älskar Dig

2009-08-29 @ 22:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0