Mammapappa tid för mig själv <3


Jag har inte massa mkt att förtälja er om idag !
MEN, Har fått en kväll helt för mig själv med mamma & pappa, det behöver jag <3 Då lillebror är på semester hos Mormor.

Vi har varit med Teddy i hundrastgården, där han träffade på två hundar till.
De va roligt sitta & titta när dem lekte.

Hela veckan ut jobbar min nye assistent, då min ord. blitt sjuk. Såååå skönt att det löste sig ! Tack till assistent för att du ansträngde dig så..

Att jag höjt min ena medicin har märkts, då jag varit lite tröttare, hoppas det ger med sig, så om fall i fall vi behöver öka yttligare så det går. Det går ju inte om jag är trött av den alltid.

Imorgon får vi se vad som händer, helt beorende på vad mamma bestämmer.. Hoppas ngt skojigt !!

På fredag eftermiddag kommer min moster Michelle :-) Och hennes blonda kompis antagligen ;-)
Mamma & pappa ska iväg på lördag och då behövs jag & lillebror & Teddy passas juh!

Nu så ska jag sova vidare,
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas hoppas hoppas verkligen att den nya medicinen hjälper dig från dina anfall. Härligt med egen tid med mamma o pappa :-) Förresten så försökte jag kommentera i din mammas hälsoblogg, men lyckades inte. Ska prova idag igen tänkte jag!

2009-08-20 @ 14:09:13
URL: http://lantani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0