Lördag-Söndag

Lördags, hade lillebror kalas då fick jag såklart göra mig fin.
Mamma lyckades denna dag då att få bilder på oss tillsammans, det är mamma inte bortskämd med.
Men allt mer o mer så söker sig vi varandra närmare...





Så mysigt =)



Från lördagen till söndagen sov ju min bästis här tillsammans med sin mams.
Vi haft massa skoj, på söndagen var vi först utomhus..
Och då fick jag prova på att åka bakom lillebror på hans bil, mamma kvaddade ryggen men hon är som hon är och gör allt för mig även om det gör det svårt för henne själv.
Det var första gången jag åkte sådan bil och jag ÄLSKADE det, så det kommer sker fler ggr.







Efter vi kört bil hamnade vi ute på gården i sandlådan, där jag provade på att äta lite ;-)
Mysigt och gott va ;-)





Till sist hamnade jag och Jacob under min hemma gjorda mobil, där trivdes vi tillsammans och mamma satt och höll fläkten riktad mot oss, vilket vi gillade mkt.
Jacob älskade min mobil, så mamma har bestämt sig för att bygga sådan till honom också.
Perfekt julklapp ju ;-)



Så e det!
Det var en väldans bra helg, trots jag har mina sömnsvårigheter och gnäll på kvällarna :-(

När jag åkte på bilen så försökte jag hålla i Lillebror så jag inte skulle ramla av :-) duktigt !
När han sen hade lämnat av mig vid vagnen så såg jag på lillebrors tröja jag dreglat ner han på ryggen ihihihih.

Skoj åka bil =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Vad roligt att du fick åka med på lillebrors bil! Är du kanske en liten fartdåre Matilda? ;o)

2009-08-10 @ 13:51:58
Postat av: familjen huss

vad du är duktig sessan som åker bil tror mamma och pappa får se upp med er när ni blir äldre hihi busar

kram

2009-08-12 @ 16:30:34
URL: http://www.hussanette.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0