Lillebror fyller år



Idag så har lillebror fyllt år !
2 år blev han.
Så nu har jag minsann varit stora syster i hela två år :-)

Nu fick jag äntligen ge lillebror min present jag köpt, jag varit sugen på det länge hihi.



Lillebror fick en bil av mig med döskallar på :-) Coooolt !!

Sen blev den en tripp till Andys lekland även jag då ju med assistent.
Massa skoj var det.
Dit ska jag nästa vecka med om jag ärpå bra humör och allt.



Jag liggandes i bollhavet :-)
Hoppade även lite studs matta såklart.
Min assistenter får minsann gympa på arbetstid ;-) hihi...

Haft en bra dag !
Varit rätt trött av mig, men hade ju en dålig natt.

Idag så ringde ssk, vi ökat på den nyaste medicinen som jag började på härom dagen, får se om den tänker ge mig ngn hjälp.. än sålänge har den inte gjort det :-(
Jag gråter mkt om kvällaren troligen är det epielpsiaktiviteter som stör mig i min insomning.
Och ibland blir det anfall av det hela.

Vi får se hur de blir !
Synd bara att allt ska behöva ta sån tid, men man kan ju inte trappa upp mediciner hur fort som helst, det är ju rena rama "hästmediciner".

Vi nästan solnedgången så satt sig jag i mammas knä på balkongen och mös ltie i solen, så gosigt !
Sen ville jag gå in när Casper också kom ut där, han förstår inte att jag vill va själv med mamma ibland.

Mamma ringde in en assistent ikväll till morgonbiti, hade egentligen ingen på schema mer än mamma, men mamma kände att hon ville ha assistent så tur att vi har sånna bra assistenter som ställer upp hur som helst :-)
Så imorgon biti kommer assistent som ska va hos mig till kvällen.
Så mamma slipper få dåligt samvete om jag skulel få vara så mkt själv under förmiddagen innan assistenten egentligen skulle ha kommit.

Men nu msåte jag sova vidare, för imorgon är de kalas för lillebror då får man va pigg !
Alla ska säkert ha mig i knäet hela tiden sååå... puuhuu..
Hoppas ja kan få sitta lite i min stol också.. Det är ju bekvämast, mammas knä är ju bäst ;-) tihi..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: momo

Ser nog du myser när du sitter i momos oxå;-)

2009-08-08 @ 09:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0