Kärleken övervinner allt



HALLÅ !

Idag så har jag verkligen varit på topp humör, känns skönt.
Efter alla morgonrutiner så blev det att sitta sitt stolen läänge och leka med massa saker.
Efter elva målet så begav vi oss ut stående i ståskalet, jag mamma assistent & Teddy.



Vi hamnade i hundrastgården ett tag, mysigt & skoj.
Teddy fick leka med en annan hund och hundägaren frågade ut mamma miljoner frågor om vad som saknades mig.
Vilket mamma uppskattar istället för att dem bara glor, för då vet man aldrig varför dem glor.
Hon sa även till mamma att mamma såg så glad & kry ut trots allt och att hon var en riktigt kämpe precis som jag.
Även så sa hon att hon blev chockad att se mig i ståskal, hon trodde först jag hade fel på ryggen/benen av ngt slag pga. jag såg verkligen inte så svårt sjuk ut som jag är.



Kändes roligt att höra, hon tyckte jag såg ut som vilket barn som helst men sötare än socker :-)
Sånna människor har man verkligen ingenting emot att träffa på.
Synd det började regna bara för då var vi tvugna och gå därifrån.
Hoppas vi träffar dem fler ggr.
Hundägarens vän hade själv en bror i trettio års åldern som också var gravt utvecklingsstörd och hennes mamma hade tydligen varit fördärvad alltid och inte klarnat upp igen, så dem tyckte min mamma va så bra & stark :-)
Som mamma säger *Kärleken övervinner allt*.



Sen gick jag och assistent hem, även Teddy fick följa med oss hem.
Så mamma kunde gå och handla.
Teddy sover nog resten av dagen ;-) så trött efter han busat.



Jag har med busat massor idag med assistent, skojigt :-) Hon kittlade mig ju hihi.
Efter assistent slutat klockan tre så ligger jag nu & leker under mobilen i rummet.
Mamma hade utvecklingsamtal osv med ass efter passet.



Nu ska jag busa vidare !
Imorgon ska jag kanske till Andys lekland, åååå det va längesen :-)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Elsie Persson

Hej Mathilda

Va roligt att du har varit ute i det fina vädret. Jag håller med tanten som sa att du var söt som socker för det är du. Din lillebror är också ett charmtroll Mathilda du har en underbar familj

varma kramar från Elsie

2009-08-05 @ 20:50:36
Postat av: solveig barresäter

bra att träffa på folk som frågar när det är nått dom funderar över.bra det.

2009-09-20 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0