Kanon !


Tack till assistent som jag haft en bra dag tillsammans med!
Vi har hoppat på bollen 3ggr, suttit i sitt stolen 2ggr & stått utomhus i ståskal i 1½timma. Så skönt & skoj!
Varit en positivt dag från min sida, och min mage har äntligen kommit igång igen.
Då min assistent bytt lite blöjor på mig idag med lösar avföring, kanon !!
Magmedicinen är bra den.

Nu så sover jag & förhoppningsvis sova tills imorgonbiti klockan sju då assistent kommer & väcker mig.

Imorgon får vi se vad det står på "listan", mamma ska snart skriva arbetsuppgifter till min assistent..
Hoppas jag kan få en tripp till Andys lekland någon dag i veckan, men om jag slänger upp & viftar med mina blå mot mamma så har jag nog vunnit en dag på Andy's lekland, eller vad tror ni? Kanske någon mer som ska dit i veckan? så vi kan slå ihop det och träffas?

Längtar till helgen, då kommer nämligen moster Michelle och ska passa mig, lillebror & Teddy, för mamma & pappa ska bort.

Nu får jag avsluta här, Hoppas ni får en bra vecka !

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vilken bra dag du haft. O bra att magen är igång igen :)

Hoppas du får en dag på Andys lekland i veckan. Där har jag aldrig varit. Vet inte om min lille kille kanske är lite liten för det än...eller kanske inte. Får kanske åka dit någon gång o se. Andra verkar ha det så roligt där.

Hoppas du sover gott i natt o får en bra dag i morgon.

Kram på dig. Från Ulrica.

2009-08-16 @ 22:26:25
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Då får jag nog åka dit någon dag nu i höst med honom :)

2009-08-16 @ 23:13:25
URL: http://mammatillalvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0