Hoppas på ingen feber imorgon!



Idag när jag & ass hade sagoläsning så fick jag ett stort anfall :-( Så tråkigt, nu när jag inte haft sedan den 11:e augusti.
Men men ngr dagar fritt blev det & det är ju toppen.
Vi hoppas det är för jag svarat bra på medicinerna, men kan även vara period bara för det brukar det bli ibland.
Men så ikväll tog mamma initiativet att öka min ena medicin.
Så får vi se hur det utvisar sig.

Assistent väckte mamma på morgonen, mamma vill ju vara med vid alla anfallen när hon är i närheten för att assistenterna ska ser massvis med ggr hur man ska göra med mig. Visst den nya assistenten som jobbade idag har ju jobbat med andra med epilepsi förut, men alla vill ha det olika ju. Så lika bra att mamma kan va med så mkt som möjligt. Och om mamma hade varit vaken och hört det hade hon ju gått in hos mig, hon känner att hon måste det så fort jag får anfall och det förstår man ju.

Haft en lugn dag idag, men blev ändå lite gjort iallafall med träningar.

Ikväll hade jag lite ökad kroppstemp, hoppas på den inte tänker bli högre bara.

Ikväll ringde min andra assistent och sa hon var sjuk så hon inte kunde komma imorgon och inte alls i veckan.
Så vi fick ringa in den nye, hon ordnar att kunna jobba onsdag & torsdag.. Nu hoppas vi även på att hon kan fixa fredag också. Hoppas !! Men går det inte så går det inte.
Hon har ju ett annat jobb också ett litet tag till som det får klaffa med ju.
Jätte skönt är det iallafall att hon inte har så mycket att passa till så som dagis tider kanske osv, för så små barn har hon inte. Och det har mamma märkt att man har nytta utav, för lättare kan dem då ställa upp ju.

Hoppas på ingen feber imorgonbiti !
Nu ska jag sova vidare efter en liten orolig kväll
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0