Antal frånvaroattacker



Imorse kom ju assistent och väckte mig, jag var lite lätt svårväckt men när jag vaknade blev jag pigg & glad.
Hade morgonrutinen & bokläsningen sen var det dax för mig,assistent,mamma & lillebror att gå till sjukhuset med mig för att röntga min höft. Röntgen gick på max fem minuter sen var det klart, jag var så duktig så.
Svar om ngr veckor sa dem.


(assistent, jag & Julia och lite Emmahår)

Sen gick vi från sjukhuset mot Familjen Andersson/Wallgren, som vi mötte upp utomhus.
Jag har idag suttit på gräset lite, busat och känt på gräset.. även suttit i sandlådan och känt på sanden och busat och haft en riktigt bra dag !


(jag & assistent)

Var hemma hos dem också lite, där jag fick smaka rulltårta & lite saft.
Satt och lekte med två leksaker i soffan som jag tyckte jätte mkt om.


(jag & assistent)

Jag fick en puss av en mega stor hund med ;)


(jag och kusin Julia)

Sen gick vi hem, men vi gick inom Netto.. där mamma inhandlade ett par saker till mig som jag kan ha nytta utav.. man tackar och tar emot !! Jag ska nog testa den ena redan imorgon utomhus leksak till mig det finns de ju inte gott om.
Men mamma hittade en minsann. Behöver dock vara sol för att den ska vara till nytta.
Fick även en massage sak och en stor sagobok!


(utomhus leksak till mig)


(massage grejen som vibrerar)


(sagoboken)

Vilade med en gång när jag kom hem blev ju trött.
Har sett på Askungen idag lite, och kört rally bil i två timmar, jag tyckte de va så roligt idag så mamma ville inte ta bort mig.



När mamma & lillebror kom hem sen så fick jag en keps som lillebror köpt till mig. Som jag kan ha de dagar då de inte blåser ute men att solen är där, så fin va den och såklart passade den mig ju.


(jag,assistent och kusin Kevin)

Nu har jag lagt mig för att sova och somnat har jag nog med.
Och fortsättningen på medicin minskningen på den ena fortsätter.. med nervösitet i kroppen för mamma.
Men det kommer gå bra får vi ställa oss in på!


(kusin Kevin och jag)

Idag bad Mamma assistenten att räkna så gott det gick angående mina frånvaroattacker, det började hon med vid elva tiden då ungefär och räknade ihopa 19st frånvaroattacker, och där räknar man med att man missat många med eftersom man tittar ju inte på mig exakt hela tiden och en frånvaroattack kan ju gå mkt fort.
Mamma räknade ju också lite när vi gick med vagnen.. då kom hon fram till ungefär 2stycken frånvaro attacker per femte minut. Inte så bra ju.. :[


(jag med min nya keps)

Jag har varit himla fisig idag, hoppas inte det är ngn sjuka på g bara för det har jag inte tid med.. usch nej nu har jag ju varit tillräkligt sjuk på sistone. Så det hoppas vi inte på.

Det varit jätte roligt att vara ute så mkt idag och fått träffa kusinerna, det var jätte skojigt.

Imorgon ska vi ut igen om vädret tillåter, blir nog första grillningen för detta året imorgon.. Tyvär kan jag ju inte äta det riktigt :[ så hoppas mamma tar med ngt annat gott till mig som jag kanske vill äta.
Choklad vore ju inte fel ;]

Jag har problem mamma hittar ingen vårjacka som faller oss i smaken !!!!

Men nu ska jag sova vidare... men ibland kan de hända ja möjligen bloggar igen.. fast i sömne ;] hihi!

Godnatt & trevlig helg !

Inte långt kvar till jag fyller år :O)


ps.resterande av dagens bilder bjuder mamma på i sin blogg.ds

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättesnygg Keps Mathilda!

2009-04-03 @ 23:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0