En glad bästis dag !!


(jag sovandes på snozel)

Idag har jag varit först med den ena assen sen den andra på förmiddagen.
Vid halv tolv gick jag & mamma till snozel och där va vi en timma ungefär. Vi passade på att göra lite ärende hos ssk med. Bra och kunna ta allt så på samma gång ibland.
Träffade Lena med en sväng på hab, trevligt tyckte mamma det var att prata av sig lite med henne.
Jag sov ju.. ;]


(jag åker vagnen idag)

Efter hab begav vi oss hem till min bästis Jacob :]
Jacob sov när vi kom så jag fick ensamtid med mamma och Linda hihi.. inte fel att få all uppmärksamhet hihi.
Med en gång när vi kom så gick vi ut på deras tomt, och la oss i solen på en madrass... såååååå härligt !!



(jag och min bästis Jacob)

Sen kom ju Jacob med och solade med oss.
Där ute satt vi ända sen vi kom vid halv två till halv fyra när vi gick hem.
Jag blev minsann lite brun i ansiktet, mamma med.
Vi fick dock lite solfrossa, man är ju inte van att sitta så i värmen men vi vänjer oss snart i förhoppningar på att vädret håller i sig.


(jag)



(Min bästis Jacob och hans mamma Linda)

Vi levererade en stor påse kläder till Jacob från lillebror, tur att lillebror fick påfyllt av kusin Kevin härom dagen hihi.


(Jag och Jacob)

Fina foto tog vi också såklart :]


(jag blivit brun idag) =)



(jag & pappa)

Sen när vi kom hem så har vi inte gjort så mkt mer än att busat och gosat.
Lillebror vill mer o mer gosa med mig :] Rooooligt !



Har lapiserat mitt granulom ikväll, USCH va det sved idag.. men gick över när jag fick sitta mammas famn ;]
Gosat och busat med pappa med.
Som ni såg filmklippen i de andra inlägget nedan så kittlade pappa mig massor hihi det är roligt.


(jag & pappa busar)

Haft ett toppen humör idag skrattat mig igenom hela dagen minsann !
Kanon dag !


(jag står(idag) utan mitt ståskal med hjälp utav mamma)

Jag kommit i en period då jag somnar fortare om kvällen gjort de ngr kvällar i rad, toppen bra och skönt.
Hoppas det håller i sig längre denna gången.
Om jag vaknar inatt igen och vill hålla mamma i handen så kommer nog mamma lägga sig hos mig istället.. för hon vill nog inte stå upp så länge en natt till och hålla handen.
Tur jag har så stor säng så mamma får plats :]

Gammelmorfar som lämnade oss hastigt i höstas och for upp bland änglarna i himlen ska urnsättas i veckan i havet, gammelmorfar vi saknar dig massvis, du var alltid så lycklig över oss dina barnbarnbarn :]
Hoppas du har det bra hos änglarna och att dem tar hand om dig massor.
:(


(gammel morfar)

Hoppas gammelmormor orkar att komma på mitt kalas i helgen. *håller tummarna*

Nu ska jag sova vidare har en tio timmars dag framför mig med ass imorgon.

Godnatt & Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är som kan stå utan ståskalet =)

Jätte roligt att du är glad dessutom :)

2009-04-15 @ 00:26:37
Postat av: Natasja

Jättefina bilder och videoklipp och bäst gillar vi bilden där du står utan ståskalet ju!!



Sicket framsteg ju!! :)

Kram

2009-04-15 @ 11:57:49
Postat av: Emma

Vad det ser mysigt ut med snozel! Inte helt fel en tisdag sådär ;)



Jag älskar att se glada Mathildabilder! Såå underbart! <3



Attans med de där granulomen.. Vi borde utrota dem, ellerhur Mathilda?! Suck.. Men det fixar vi.. Vi har varit med om värre grejer ju ;)



Och så fint du sitter bredvid pappa, alldeles själv ju! Och står gör du också! Så duktig kicka :)



Skönt med sol, jag fick sitta ute och vänta på taxin rätt länge idag.. Men skönt ju! :)



Kram

2009-04-15 @ 15:11:43
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0