Träff med Emma :]



Hej på er !
Idag startade dagen med att vara med ass.
För första gången visade jag ass Sara ett anfall, ett rätt så litet/medel om assen uppfattat det rätt.
Gammel faster hjälpt mamma hem idag med min mat, så nu har jag mat hemma för några månader framåt.



Jag, Mamma & Emma på stan

Sen idag efter två tiden, tog jag & mamma oss en promenad mot Korridoren där vi hade en daté ju ;] Med Emma som vi lärt känna genom internet. Vår första träff med henne. Men det var inte jätte spänt, vi pratade på rätt så snabbt ändå faktiskt.
Vi satt först ute och hade trevligt i solen, solade kinderna lite :]
Sen begav vi oss tillsammans med Emma & hennes assistent hem till mig.


Emma, Jag & Mamma


Lillebror kör rundor med mig :]


Jag & Emma på stan och håller handen :]

Jag visade mitt rum såklart och resterande av hemmet.
Även så fick jag minsann födelsedagspresenter utav Emma och även av hennes lillebror.
Jätte skojigt !!!
Bilder nedan:


Jag fick ett block som Emma hade gjort själv i sin skola hon går ju Media. Den var verkligen super fin !!!
Så den ska jag rita & anteckna i ;] Perfekt om jag vill rita ute ngn gång så kan jag ta med den istället för papper ju.


Av Emmas lillebror Eddie fick jag också present. Ett jätte fint kort han hade gjort.
Emma hade förklarat för honom att jag inte kan se. Så han gjorde en fin bild med glitterlim tror jag.. och som jag kan känna på istället, perfekt ! Va duktigt av han och tänka på det sättet ju.


Och så fick jag en klänning av Emma i present med, sååååå fin !! Om vädret tillåter så ska jag ha den på min mosters konfirmation minsann :]
Mamma som hade tittat i förmiddags i hela stan efter en klänning som ja kunde ha på konfirmationen på lördag istället så fick jag minsann en som tur va som va jätte fin. För mamma fann ingen i stan vid intresse !


Jag & Emma med trycka hända !

Vi hade trycka hända, fick ju ett kassett band utav Emma med Mora träsk som jag kan ha trycka hända med på bandspelare MKT roligare än radio !! Taaaack :]
Så jag visade Emma hur det går till med min trycka hända.


Emma
Emma är en vän till mig och min familj en helt underbar tjej som vi träffat genom internet. Idag var de första gången vi sågs irl. :] Lyckad träff !


Emma  & Jag



Lillebror leker med bilar

Lillebror lekte för fullt, han tyckte Emmas permo var en höjdare minsann. Han använde den som bilbana hihi.
Det var verkligen jätte roligt med besöket av dem både från min sida och min familj.
Blev massa bilder tagna !

Snart får vi ses igen !!!

Resterande av kvällen har jag legat i min spegelhörna och gosat.
Nu sover jag och ska sova vidare för imorgon kommer ass och väcker mig och därefter ska resterande saker göras som är i planeringen imorgon.



Godnatt & Sov gott !

Kommentarer
Postat av: Natasja

Vilka underbara bilder! :)



Vilken rolig dag du verkar ha haft! :)



Och jag måste säga att teckningen var allt bra fiffig! :)

Fin klänning du fick med. :)



Hoppas morgondagen blir lika rolig för dig. :)

Kram

2009-04-20 @ 22:07:13
Postat av: Emma

Det är så roligt att läsa att du/ni uppskattade det! Jag var verkligen hellycklig när jag åkte hem.. Detta var precis vad jag behövde!



Ja visst är Eddie duktig. Visserligen hjälpte jag honom, men han förstod varför och han tyckte det var en självklarhet att göra det på ett sätt så du kunde se/känna presenten. Han vill alla så väl!



Och det var ju perfekt att du fick en klänning som du behövde! ;) Teckningarna jag fick var jättefina, Mathilda, och de hänger på mitt skrivbord och min garderob nu!



Jag vill bara säga att något jag blir verkligt glad av är att se dig glad, Mathilda. Jag förstår inte hur någon kan glädja någon annan med ett leende. :) Du är underbar helt enkelt! :)



Hoppas du får en bra dag idag, och att vi ses snart igen! Och du, inga fler anfall nu ;) (Skäller inte på dig, är bara arg på själva anfallen;) )

2009-04-21 @ 09:34:09
URL: http://emmixen.se
Postat av: Gunilla

vilken härlig dag du haft

hoppas du får flera sånna

kram

2009-04-21 @ 17:41:02
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0