Post :]


Jag & ass Jennie

Hallåå !

Idag kom ass och väckte mig klockan sju på morgonen, mina assar dem vaknar innan tuppen minsann ;]
Efter morgonrutinerna som består utav: toa, hygien, mat, medicin & bokläsning så tog vi oss en morgontur på en timma ungefär. Jag blev stående, först när ass ställde mig i ståskalet fick jag lite grann panik, men så fort hon började klä mig i yttekläderna så blev jag tyst som en mus och förstog vad som väntade :O) Att gå ut, jag ÄLSKAR det !

Efter en sväng själv med assen så mötte vi på Mamma & Lillebror som var ute på en promenad också. Vi gick liten stund med dem, sen fick vi bege oss hemåt för att jag skulle äta.
Medans en fågel viskade i mitt öra att lillebror skulle handla födelsedagspresent till mig hihi ;]
Undras vad han hittade för skoj !
Men de får jag ju veta på söndag.

Har sen varit ute och åkt vagn en sväng då jag vilade lite, blev in på Andys lekland men jag sov för det mesta. Var lite trött minsann, men vaknade givetvis så fort vi gick därifrån och skulle hem och äta hihi.. busig är jag minsann !
Mötte på mamma precis här nere på gården, sprattlade och var glad var jag minsann.. det vet jag värmer i mammas kropp att se mig glad:]

Ja minsann efter det målet gick vi ut i ståskal igen jag och assen :O)
Jag älskar ju det verkligen så vi får passa på när vädret är bra ju.
För tyvär får jag ju inte på mig hur mkt kläder som helst när jag ska ut och stå i ståskal, om jag hade fått på mig alla kläder som behövs så hade inga väder hindrat mig.

Resterande av dagen har bestått utav lite mer vila och sitt träning & lite sådant.
Jag & ass har även städat mitt rum (Efter lite paket öppning så blev det lite skräpigt på golvet hihi).


(Öppnar presenter)

(spännande med presenter)

Mamma var ju på posten för jag fick nämligen ett postavi idag igen :O) Denna gången var det födelsedagspresent jippi va roligt !!
Paketet var från mammas faster Maria, min gammelfaster.
Och jag TACKAR jätte mkt !!!!!
Den ena saken jag fick var en boll, en mjukis boll som jag velat ha.. men Mamma har inte hittat och inte hunnit titta så mkt efter en heller så det var ju verkligen passande.
Då jag var hos kusin Julia o Kevin för ett tag sen och lekte med deras mjukis boll och mamma såg jag att jag gillade det.
Så det va verkligen passande !!!
Toffsar fick jag till håret, dem var goda för dem ville jag äta upp hihi..
Fick ballonger även som det står Mathilda på som ass har blåst upp ngr till mig :]


(äter lite grann på hårtoffsarna hihi, läser kortet)


Och jag fick minsann yttligare mer post idag,
Ett JÄTTE fint grattis kort av Kooperativet MejDej, guuuu va kärt och fint det var <3
Det e ju det mamma brukar säga, dem människorna på de kontoret är till för att jobba med människor helt enkelt !
Tack så jätte mkt för kortet !!!


(Kortet från MejDej)

Ikväll så avslutade jag min kväll med stort anfall tyvär, mamma såg även i anfalls listan att det börjat bli ett mönster.Samma tidpunkter osv..
Blir det dessto värre måste vi kontakta min läkare så att vi snart kan sätta in min nya medicin som jag ska prova på.
Vill ju egentligen inte sätta in någon ny för än den ena gamle är väck från mig, då jag blir så trött och allt blir så fel..
Men vi får se hur det går !

Nu sover jag iallafall gott och är förväntansfull till morgondagen.
För imorgon kommer det tre familjer på kalas hos mig, eftersom att dem har förhinder att komma på mitt kalas.
Ska bli roooligt !

Så nu får jag sova vidare så det går fortare till morgondagen hihi
Godnatt !

Kommentarer
Postat av: zarah/tess

ville bara säga grattis till dig mathilda

2009-04-18 @ 09:30:39
Postat av: Emma

Fina bilder, som vanligt! Och vad skojigt med paket! Inte illa du ;) Kul när det är sånt man verkligen önskat sig också! :) Jag hoppas att du får en någorlunda anfallsfri helg, för denna helgen är ju verkligen DIN!

Puss o kram

2009-04-18 @ 10:18:15
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0