Påskafton med humörsvägningar


(jag åkandes i vagnen)

Hey There Cutie

Idag så har jag också varit feberfri, kanon bra ju !
Dock vaknade jag med snorig näsa, men funkade bra ändå.
Fått en liten liten blåsa inne på min läpp med, usch.
Så fått mkt bedövning idag också.


(lillebror, mamma och jag)

Tog en promenad med mamma pappa & lillebror i solskenet.
Efter det så begav vi oss hem till Mormor och firade hennes födelsedag i förskott och åt middag.
Varit där ngr timmar.


(jag och dockan lena)

Varit på rätt så bra humör, vilade lite hos mamma.


(jag och påskägg)

Fick påskägg av mamma & pappa efter middagen idag.
Jag fick tre Hello Kity trosor och tofsar och klämmor med söta rosetter.


(vilar hos mamma)

Jag tyckte det var jätte skönt och komma ut i friska luften, åka vagnen är skojigt.


(pappa och jag)

Men från fem tiden idag så blev jag på ett jätte dåligt humör, ett sådant humör händer inte sååå ofta när man inte alls vet varför jag är på dåligt humör, väldigt sällan. Men idag var det en sådan dag och det höll på till klockan nio tio tiden ikväll.. jag grät & grät..


(jag, pappa och lillebror)

Liten stund så var jag mammig, fick då mysa hos mamma i soffan lite.
Det var nog sådant gnäll att jag faktiskt inte heller själv viste egentligen vad jag ville.


(jag vilar och blir tröstad hos mamma)

Nu sover jag iallafall efter många om och med.


(mamma, jag och lillebror)

Mamma har gjort vid pappas blogg idag http://djtaklampa.webblogg.se ta er en titt.




Nu ska jag sova vidare iallafall, hoppas ni haft en bra påskafton !
Kom underfull med att det är inte länge kvar till det är dax att resa till Lund.


(mys pys)

Godnatt & Sov gott !


(sover hos mamma)

Vad har ni gjort på påskafton?



Kommentarer
Postat av: Emma

Jättemånga härliga bilder! :)



Skönt att du varit feberfri.. Lite tristare med blåsor, men det går över snabbt förhoppningsvis!



Hihi, Lena är verkligen alltid med.. Kul att ha ngn favorit så, det hade jag också när jag var liten :)



Vad mysigt det ser ut att vila hos mamma! Inte fel med sådana stunder emellanåt :)



Tråkigt att vara på så dåligt humör, men det är ju vi alla.. Hihi. Imorgon ska du vakna pigg och glad, har jag bestämt! Så det så ;) Haha



Godnatt Thilda!

2009-04-12 @ 00:19:58
URL: http://emmixen.se
Postat av: Natasja

Vilka underbart fina bilder på dig! :)



Låter som du hade en härlig dag fram till kl 5 ju.

Tråkigt med dåligt humör, men det har vi alla ibland.



Hoppas dagen idag blev bra för dig och att du var glad. :)



Kram från oss

2009-04-12 @ 15:16:16
URL: http://izabellemino.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0