Tråkigt slut på min födelsedag :[


Attans typiskt så avslutade jag min födelsedag med ett epilepsianfall på 7½ minut långt  
Där det idag ingick klökningar & häftigt snabba blinkningar med ögonen.
Om Mamma & Pappa inte hade kommit in när jag låg med mina klökningar så kunde det gått väldigt illa.
Så med andra ord, vad hindrar att vi ska få bli beviljade åtminstone kanske 19timmar dygnet assistans ?!
Jag ska kika vidare inom det...
För 24tim vill jag INTE ha.. När man liksom redan kan känna det är nog ibland med de få timmar vi har nu att ha assistans..
Men 19timmar låter ju faktiskt rätt så bra.. Då kunde typ timmarna varit som såhär exempel.. 07-17 & 22-07...
Att det då hade varit "huvudtiden" men att det givetvis sker förändringar, eftersom vi inte vill ha med assistenterna för mkt på vissa saker, för vissa saker vill mamma göra själv med mig & så.

Jaja, men iallafall tråkig början va det natten till idag att jag startade min födelsedag med anfall och även nu avslutade den med anfall !!!

Nu ska jag sova vidare så jag orkar upp imorgon biti.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0