Stark kärlek



Jag är ju alltid väldigt mammig av mig, mamma är den som förstår mig bäst.. så det är väl därför..
Men just nu är jag i en period att jag är JÄTTE mammig !
Vill hålla handen, sitta knä och massa mys & bus.

Men det mår vi inte dåligt av varkens jag eller mamma, det är ju en helt fantastisk underbar kärlek vi har

Men dock tror jag inte mamma gärna vill stå upp mitt i natten nästan en timme för att hålla mig i handen så jag kan sova hihi, jag är allt lite busig.
Mamma tror att jag saknar tryggheten och vill ha den ännu mera.
Så mer mys får det bjudas på minsann !

Vi får se hur jag blir inatt..

Jag haft en helt underbar dag, varit på ett jätte glatt humör och skrattat massvis...
dessa dagar gråter mamma nästan av glädje !!

Linda (bästis jacobs mamma) tog bilden ovan på oss, helt perfekt bild när jag sitter och gosar med mamma i knäet.

Älskar !

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättejättemysig bild på er två! Klart det är bra med mys.. Hihi. Dock får du kanske släppa mammas hand om nätterna och gosa med Lena istället ;) Du har en jättebra mamma, Mathilda! Henne får du ta väl hand om! Det är jag säker på att du gör också. :)

2009-04-15 @ 15:13:42
URL: http://emmixen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0