Sablans blogg !

Idag har det blivit mkt sovande för min del, tråkigt men skönt ska ni veta ;] Men tråkigt för min familj antar jag.
Men var extra trött, och somnade ju utan problem nu ikväll ändån.
Jag måste ju bestämma lite över min sömn annars funkar det inte.

Jag har bilder att lägga upp, men det går ju inte ikväll på denna sablans bloggen !!!!

Jag har kört en timme rally bil idag, det var roligt.. sen blev jag trött och fick sova.
Så mkt sovande !

Ikväll så fick jag stort anfall SUCK.. Ett sådant då jag "lyfter" från sängen.. Och massvis med slem..
Nu sover jag igen iallafall..

Imorgon kommer ass och väcker mig, skavara med henne hela dagen. Får se vad som händer.. kanske ska vi följa med min familj till kusinerna och deras föräldrar.. vi får se vad jag är kapabel till imorgon. Man tar dagen som den kommer och inte planera allt för mkt. Man vet ju hur besviken man kan bli om man planerar för mkt.

Faktiskt varit rätt så skönt utan ass nu i tre dagar :) eftersom jag ändå varit så trött och sovit mkt så.

Mamma har jobbat en sväng nu sent ikväll med lite papper kring ass.. blev en "nyhets papper" till assarna som sätts in i pärmen... då vi har kommit på lite nytt..
man lär ju sig mer & mer vad man vill och kan osv osv..

På nyhets dokumentet har vi skrivit ner lite om att vi ändrat om i skåpen i köket, och försökt samla så mkt som möjligt i ett o samma skåp till det som assarna får vara i.. så att vi ska få så mkt privatliv som möjligt här hemma... och så har vi berättar om lite problem som vi vill bli hjälpta med osv..

Snart ska mamma skriva boken till assen imorgon om vad som ska specifikt göras imorgon !
Jag ska nog ta en morgondusch minsann !!

Sov så gott !
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0