Önska mig lycka till



Imorgon så är det minsann dax, möte hos min doktor & undersökning.
Blir jag & mamma som går dit. Pappa kan inte ta ledigt och lillebror får inte följa med ;]
Alltid nervöst & spännande att träffa min doktor.
Vi gillar henne nu dessutom, det gjorde inte mamma & pappa för ngr år sen när jag var mindre..
Men mamma har kommit på det att dem gillade inte någon som berättade att jag var sjuk på något sätt, såklart !
Tror det är något alla föräldrar känner någon gång om inget annat så dem flesta.

Vi har inte kommit så långt med listan, som vi ska ta upp med min doktor.
Såhär ser den ut:
 Läkarintyg på att jag blivit värre med anfall osv, så att vi kan få mer assistans
 Stänger in mig själv i min egna värld
 Autism
 Önskan om en VEP undersökning
 Syresmätare, eftersom det väldigt ofta är svårt och märka hur jag syresätter mig genom kolla allmänhetstillståndet
 Sömnmedicinen
 Utslag på handrygg & armar
 Nätverksmöte

Ni får önska mig lycka till, vi får ju alltid veta något tråkigt var gång vi går dit. Och vet att vi såklart får det imorgon med.. men hoppas på det inte är allt för mkt bara !

Kommentarer
Postat av: gunilla

hoppas vi får ett bra möte

2009-04-01 @ 09:06:49
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut önskar jag er lycka till! Klart det ska bli goda besked eller i alla fall att något blir ändrat till det bättre för dig, Mathilda! Kramar från Kristianstad (för tillfället;))

2009-04-01 @ 11:24:54
Postat av: gunilla

IUP är när man sitter med läraren o pratar om hur de går för barnen i skolan

hur barnet upplever skolan o så..

förr i tiden hete de kvartsamtal nu utvecklingsamtal

2009-04-01 @ 13:59:22
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0