Nämna ditt namn? (uppdat)



Jag vill bara önska att alla ni som läser hos mig kanske skulle åtminstone nu en endaste gång nämna era namn åtminstone, kanske lite mer :)
Vore trevligt..

Och kanske skulle jag kunna få veta varför just du läser här?
Hur du hittade hit?


Sov så gott alla bloggläsare !




Av alla 40 som än sålänge läst idag.. bruka vara runt 100st per dygn.. Ja dagen är långt ifrån slut..
Men asså ynkla 10stycken som kan skriva en "kråka" otacksamma läsare minsann !

Jätte tack till er som hitentills svarat :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Madeleine! jag kan börja med att berätta att jag läste om din underbara dotter på kristianstadsbladet och där fick jag adressen; efter det så började jag läsa på Mathildas blogg. Jag fastnade för just dem känslorna du beskriver... eftersom jag också kan känna likadant ibland, våra barn har kanske inte samma fuktionshinder men känslorna om att ha ett barn med utvecklingstörning tror jag är lika sorligt för oss båda.

Jag vill börja med att berätta att det är inte alltid jag hinner läsa men dem gånger jag gjort det så blir jag lika rörd varje gång... du har en underbar familj :) den gåvan du fick från ovan är det bara du som förstår... den lilla ängeln du har vid din sida är det finaste som finns.

Jag känner mig så stolt över dig och hur du kämpar för din lilla prinsessa, jag känner inte dig i verkligheten eftersom vi aldrig setts men skulle vilja det :), för du verkar vara en ärlig tjej, en kämpe och viktigaste av allt en bra mamma, och det tycker jag är jätte viktig!!!

Jag har ingen kontakt med andra mammor med barn med funktionshinder, bara när jag är på kurs eller utbildning... och att läsa här ibland känns som att man har lite kotakt ändå.

Önskar er det bästa när ni är iväg!!!!

Kram till er

Joselyne

Anaisses mamma

2009-04-23 @ 23:27:44
Postat av: Anonym

jag heter Elsie och bor i Vinslöv har 4 pojkar som är vuxna och har barn har även barnbarnsbarn Jag år tacksam varje gång man får ett litet barn och det är normalt, men man blir säkert glad även om barnet är avvikande.Jagförstår att familjen måste ha ett otrolig tålamod och vara mycket starka för att gå igenom sånt här. Lilla Mathilda är så strålande söt men glöm inte bort hennes söta lillebror han behöver ochså kärlek. Bloggen läse jag för att den år bra och trevligt skriven började efter att ni varit i Kristianstadsbladet. Jag önskar av allt mitt hjärta att det går bra i Lund det kan finnas underverk ge inte upp

till hela din lilla familj önskar jag en ljus och lycklig framtid

2009-04-23 @ 23:43:24
Postat av: momo

Momo här hihi..Love y

2009-04-24 @ 06:38:44
Postat av: Emma

2009-04-24 @ 08:55:34
Postat av: Emma

Hej igen! Hihi, du vet nog en hel del om mig.. Jag är en trogen läsare.. Som nästan alltid kommenterar dessutom ;) <3

2009-04-24 @ 08:56:20
URL: http://emmixen.se
Postat av: Anna Svensson Crona

Hej

Jag heter Anna och är mamma till Axel 2 år som har en CP skada och epilepsi. Kom till din sida via familjeliv där din mamma frågade hur det är på BRH i Lund. o där har vi varit o hade det så BRA. Hoppas ni får det lika bra som vi hade. Kämpa på du fina flicka!

Hälsningar

Anna

2009-04-24 @ 09:15:12
Postat av: Lena

Hej! Jag började följa bloggen efter att det stod om er i Kristianstadsbladet. Anledningen är att jag fastnade direkt, för söta Mathilda och er så speciella relation. Men det allra bästa med denna bloggen är att den är skriven från hjärtat, och så länge den är det kommer jag att föja den. =) Stor kram till er.

2009-04-24 @ 09:39:51
Postat av: Agneta

Hej Mathilda och Madeleine!

Tack för den fina bloggen! Jag har snart hunnit igenom hela! Många fina bilder. Tack för att du som mamma också delar med dig av dina tankar, modigt tycker jag. Tur att du Mathilda har en sådan klok och kämpande mamma!

Önskar er lycka till i Lund. Hoppas att vi får och kan hälsa på och se hur ni har det där!

Kram Agneta, MejDej-kooperativet

2009-04-24 @ 10:16:01
Postat av: Sandra

Sandra heter jag och trillade in på din sida.

Ursprungligen från Kristianstad, och har arbetat med funktionshindrade barn på en särskola, var jag trivdes mycket bra. Ett av mina bästa jobb faktiskt!

Jag läser din blogg ofta, och tänker på dig i de svåra stunder du har. Skönt att du har en så fin familj runt omkring dig.

Kram

2009-04-24 @ 11:30:35
URL: http://sannja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sandra heter jag och trillade in på din sida.

Ursprungligen från Kristianstad, och har arbetat med funktionshindrade barn på en särskola, var jag trivdes mycket bra. Ett av mina bästa jobb faktiskt!

Jag läser din blogg ofta, och tänker på dig i de svåra stunder du har. Skönt att du har en så fin familj runt omkring dig.

Kram

2009-04-24 @ 11:30:57
Postat av: Maria

Hej!



Jag heter Maria o bor med min lilla familj (dotter, man o hund) strax utanför Lund.

Halkade in på din sida (bara sådär) häromveckan. Ingen aning om hur jag lyckades.. Hi hi



Jag jobbar som Personlig Assistent åt min

handikappade lillebror. Så lite gemensamt har min familj med er.



Fortsätt kämpa på!!



Kram Maria m fam.

2009-04-24 @ 15:54:25
Postat av: Sara

Hej Hej!

Jag heter Sara. Har inga egna barn men hoppas väl att det kommer så småningom.

Jag hittade dig på familjeliv och sen hamnade jag här.

Jag tycker du gör det bra! Fortsätt så!

Kram

2009-04-24 @ 17:09:45
Postat av: Natasja

Natasja här.

Läser din blogg för att er familj är så underbar.

Vad hade jag gjort utan din mammas stöd när allt varit jobbigt för mig och Mino.

Men ljuset i tunneln kommer, det börjar ljusna för Mino nu och det är skönt. Dock inte med anfallen men med läkaren som vi ska träffa nästa vecka och visa filmen på honom.



Kom in på din blogg via din mammas sida.

Kram på dig och ha så trevligt i Lund och mys massa med mamma nu.

De har stora resväskor på Maxi om ni inte redan hittat någon.



//Natasja, Mino och Izabelle

2009-04-24 @ 20:12:57
Postat av: Malin

Hejsan! Detta är första gången jag besöker din blogg, eller din dotters blogg. Jag hittade hit från FL och har inte läst mer än detta inlägg. Får nog sitta hela natten nu!

2009-04-24 @ 20:46:52
URL: http://holtakt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej tittar in av en slump genom fl.

Han inte hunnit läsa längre än detta inlägg så jag kände mig skyldig att vara med på uppropningen innan jag fortsätter läsa :0P



Jag är en relativt ung mor med två barn födda 06 och 08 från den lilla staden örnsköldsvik i västernorrland.

Nu ska jag glutta vidare lite i din blogg :0)

2009-04-24 @ 20:49:27
URL: http://fiviva.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hej! Jag heter Helen, kommer från Halmstad. Jag har följt Matilda och din blogg i ca 1 år tror jag. Jag halkade in här på ett bananskal. Blev nyfiken på överskriften till en kommentar som du skrivit på Jonas blogg (http://cp-bloggen.blogspot.com/). Så då gick jag in på din sida och fastnade.



Jag fasineras över din oerhörda kämparglöd för att Mathilda ska få ett så bra liv som möjligt. Även kärleken till din familj är glädjande.



Lycka till och ta hand om varandra!!

// Helén

2009-04-24 @ 20:49:44
Postat av: Gunilla

hejsan hoppas du fått en bra dag i detta underbara väder som råder

kram

2009-04-24 @ 21:38:49
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Jacob

Hej min bästis!!!

Jag och mamma läser här varje dag =)

Puss! Saknar dej!

2009-04-24 @ 22:17:56
URL: http://jacob070527.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej !

Jag heter Pernilla och har en dotter som heter Mindra.Jag började läsa här för att jag la ut en tråd på fl om föräldrar med handikappade barn och om dom hade bloggar.

Det är som att jag ser Mindra om några år så som Mathilda är nu.Det är himla roligt att ha en familj att identifiera sig med.Ni lever ju precis som oss och det är så spännande att läsa om Mathildas utveckling och framsteg.You go girl.Jag läser eran blogg varje dag och det är lika intressant varje gång.För jag får ideèr om vad jag kan hitta på med Mindra och så ska jag ta upp det med hennes sjukgymnaster och läkare.

Tack för en super blogg.

2009-04-25 @ 09:09:45
URL: http://mindra.bloggagratis.se
Postat av: Lina

Jag heter Lina, bor utanför kristianstad.

är kommpis med ellen, som jag vet att du känner. kom in på din bilddagbok, sen hittade ja denna sidan, så brukar ja va inne o läsa.. :)

2009-04-25 @ 10:33:47
Postat av: Elisabet

Hej!

Elisabet heter jag, 26 år och har tre barn.

Jag har precis hittat din blogg på Familjeliv.

Och jag måste säga att få bloggar får mig att tänka så mycket som din...

Jag kan inte sluta imponeras av dig, du är SÅÅÅÅ duktig, jag kan inte sluta tänka varje gång jag är inne på din sida och läser om allt, "herregud hon är bara 21 år och så himla bra".

Jag har en son med autism så jag vet att det kan kännas lite konstigt ibland att höra saker som "du är så duktig, stark, jag skulle aldrig klara av det" osv för man vet ju att man har ju inget val och i slutändan så växer man med uppgiften och vänjer sig även om det alltför ofta är kämpigt och svårt.

Vad gör man inte för sitt barn liksom.

Men jag är ändå tvungen att säga det till dig. Jag har läst många bloggar om barn med funktionshinder och handikapp men din är nog en av de starkaste.

Och din dotter är underbart söt.

All lycka till er.

Kram

2009-04-25 @ 11:46:23
URL: http://pojkeniglaskulan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Att jag läser är väl ingen nyhet :] Eftersom vi är dåliga på att träffas irl så är jag glad över att se och höra om dig & din utveckling här i bloggen. Det gör mig glad.. Iofs gör det mig ont att se & läsa att anfallen kommit tillbaka, jag ska försöka trolla bort dem så gott jag kan..

2009-04-25 @ 12:10:40
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej!



Jag heter Lina och hittade din blogg via en tråd på Familjeliv (minns dock inte vilken det var) Tycker att din blogg är så intressant och positiv att jag fastnat helt och läser varje dag.



Jag själv heter Lina och bor med min man och son (1,5 år) i Norrköping.

2009-04-25 @ 13:42:56
Postat av: Linda

Hej jag heter Linda och har en lite dotter på 8 månader. Jag hittade denna blogg genom familjeliv. Anledningen till att jag läser denna blogg är ju för att Matilda är så himla söt. Sen har jag även en lillebror som har autism och så jobbar jag inom vården. Har varit mycket personligassistent men nu är jag inom hemvården. Jag har alltid tyckt att när man jobbar hemma hos någon så måste man vara lyhörd på vad föräldrarna vill. Man ska finnas där men inte synas. Så jag tycker samtidigt att jag lär mig mycket av att läsa din blogg. Hoppas det går bra i Lunda.. Kramar

2009-04-25 @ 17:57:05
Postat av: Malin

Jag hittade också er på kristianstadsbladets hemsida och går in här och läser några gånger i veckan :-)1 kommentar har ni fått av mig i bloggen innan iaf

2009-04-25 @ 18:04:31
URL: http://lantani.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hittade hit från FL's 'bjud in till din blogg' sida på formet :) Vart nyfiken (som säkert många andra). Har en son född -05 och det gjorde mig mest nyfiken. Samma ålder alltså. Kram Johanna

2009-04-25 @ 19:47:30
URL: http://eddiesmamma.blogspot.com/
Postat av: Moster

Moster läser ju så klart om dig sessan min. Ni visste det redan, men jag får väl med ta och skriva ett litet inlägg. Moster älskar dig. kramar om i massor

2009-04-25 @ 20:05:52
URL: http://stigsson.zoomin.se
Postat av: Anna-Karin

Jag brukar titta in här hos er då o då o kolla hur ni har det. Tror jag "hittade" bloggen via Familjeliv o sparade adressen för att ni också bor i Kristianstad. Tycker att du / ni är jätteduktiga på att uppdatera bloggen. Så, på det sättet hittade jag hit!

Hälsningar

Anna-Karin

2009-04-26 @ 17:28:05
Postat av: Anna

Jag hittade hit via FL. Jag bor i Norge och har en 9 månader gammal dotter.

2009-04-26 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0