Mäta mina leder


Hej på er !

Idag startade jag dagen i duschen, det var skön start på dagen. Och jag skrattade sååå mkt, efter duschen blev håret fönat och nytt nagel lack på vilket som idag blev neonrosa :]

Blev sedan trött när jag körde min rally bil, sov bak "ratten".
Efter en stund sen när jag låg i min säng och sov, så fick jag ett stort & långt anfall mitt på förmiddagen.
Ja minsann nu får man passa sig, för nu får jag anfall tydligen vilket klockslag som helst på dygnet, precis som när jag var mindre.

Efter anfallet så sov jag, och jag sov nog till långt in på eftermiddagen.

Har gosat och lekt mkt med familjen idag, det tycker jag om!

Lite oro har jag i kroppen ikväll när jag sover, smågråter titt som tätt... inte lätt.. Lite mardrömmar.. kanske leder det till ett anfall till ? Vilket det brukar göra tyvär.

Imorgon förmiddag kommer två från habiliteringen, ska mäta mina ledrörelser.
Mamma tar förmiddagen med mig imorgon och är bara mamma, hon kände av det förra veckan att hon gärna vill umgås med mig lite på förmiddagar ibland med. Och sen att vi måste sätta lite små stopp att inte ha med assistenterna på för mkt saker. Dem behöver trots allt inte veta eller vara med på allt. Dem får ju ändå veta det dem behöver såklart.
Men man måste vara lite privat med faktiskt.
Så nu blir det lite ändringar kring scheman ibland.. för att mamma vill va lite mamma till mig på förmiddagar också.

Nu så ska jag sova vidare, för imorgon väcker ju mamma mig tidigt så vi kan mäta mina leder imorgon.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0