"Magpiercing" byte

Min knapp gjort lite ont på sistone.. den suttit lite hårt..
så ikväll bytte mamma den.
Såhär gick det till:


(Min gamla knapp innan bytet)


(Drar ut vattnet från kuffen på insidan av magen)


(Mamma förbereder bytet att lyfta upp den gamla och sätta dit den nya)


(Nu blev hålet fritt och tjuffs så blev det fontän från magen)


(Nu är den nya på plats och nytt vatten i ny kuff fylls på)


(så tjusigt så)




Visst är min "magpiercing" fin ? :O)
Det skulle eventuellt börja komma ut färger på knapparna.. kan ju vara roligt.. men kanske för mkt lockande för lillebrors del..

Vi får väl se !

Knappbytet gick smärtfritt och bra ! Trots att jag var rätt så öm.


Kommentarer
Postat av: Emma

Huja, jag är glad så länge jag slipper byta på jobbet, du ska vara stolt över att du klarar det.. Jag hade nog inte gjort det. Kramen

2009-04-05 @ 11:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0