Längtan :]


Jag vaknade inatt igen, men denna gången ville jag bara ha nappen.

Är nu på Andy's lekland tillsammans med ass.
För övrigt idag får vi se vad som händer.

Mamma har försökt ringa & ringa till vårdcentralen för att beställa saker & ting till knappen min..
men vad vi får som svars är det är för lång tid just nu försök ringa senare. . .
och ringer vi till receptionen så säger hon att då får vi väl ringa igen.
BAAAH.. !

Mamma har gjort nästa veckans schema för ass idag.
Väntar på att få besked från kommunen om vi får tillfälliga ökning på timmar inom ass de veckor vi är iväg i Lund, så att mamma kan skriva scheman.

Det är ju inte alls långt kvar nu tills vi åker, va pirrigt det är.
Och va roligt jag tror det blir, tänk att få uppmärksamheten så mkt.. yeeehoooo !!

Och ngt som inte alls är långt kvar är ju min födelsedag, för på Söndag fyller ju jag 4år :O)
Jag har sett mamma köpt lite presenter till mig, men där verka inte vara ngn tv :[ men kanske mamma hade tänkt köpa den senare när vi vet att vi kan få upp den på väggen. Vi får väl se !
Men jag blir nöjd & glad över det jag får ändån !

Jösses va tiden går fort, var ju inte alls längesen jag va liten plutt, nu är jag ju en stor tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0