Krampa & klökas



Jag hann inte skriva igår.

Igår var jag ute ståendes i två omgångar och jag ÄLSKAR det !
Att gå i skuggan gillar jag då INTE, Jag vill bara va i solen.

När vi kom hem här nere på gården mötte vi på en rullstolsburen tjej som jag stött på många ggr med mamma & pappa.
Hon frågade om vi var nyinflyttade.. hihi.. Nog just för jag stog upp så kände hon inte igen det hon såg.

Sen resten av dagen blev det gos med mamma pappa & lillebror.

Mamma lapiserade mitt granulom igår kväll ordentligt, och fy attan vad det sved/gjorde ont :[ Men så fort mamma släppte knappen så kändes det inte. Men så fort hon var och pillade vid den så usch usch usch.

Farbror var ju liten titt in här igår kväll, direkt en stund efter han hade gått hem så började jag krampa & klökas. Det var tur mamma och pappa hör mig så dem kunde vända på mig till sidan då jag kippade efter luft.
Blev ett 6½minut långt :[



Nu har mamma kommit på en fråga hon har i sitt lilla huvud...
När mamma var på första hjälpen utbildning så sa han som höll i det att en som krampar i epilepsi öppnar upp luftstrupen bra eftersom man spänner musklerna...
men nu går ju liksom inte detta ihopa riktigt?? Eftersom jag ofta får kippa efter luft och eftersom jag fått åka in akut för att jag fått för lite luft.. 
Hmmmm....

Sen sov jag hela natten iallafall.

Nu på förmiddagen är ass med mig, jag står just nu i ståskalet och ser på barnprogram och "pratar" en massa för mig själv med tvn.
Mamma och jag ska iväg sen .. sen får vi se vad vi ska göra mer innan pojkarna i familjen kommer hem.

Ha en trevlig osolig dag!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hoppas du får en bra dag!

dock lite dåligt med sol idag

kram

2009-04-16 @ 10:48:47
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ville bara skrva att ni har en fantastiskt söt dotter. önskar er all lycka i framtiden!

2009-04-16 @ 19:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0