Imorgon är det dax !



Pink Hello
Dagen idag har bestått utav en sovande jag.
Åkte vagn till bästisen Jacob vid elva tiden idag, då jag & familjen kände för göra ngt avkopplande & slappt.
Så vid tolv tiden var vi framme.
Från att då när jag kom fram tills när vi gick hem vid fyra tiden så sov jag.
Sov på en madrass på golvet, rullade ner från madrassen (madrassen var inte hög), men jag blev rädd och bet mig i tungan så jag blödde ner madrassen jag låg på. :(


Bästisen sittandes :)

På hem resan så var jag vaken, men så fort vi kom hem somnade jag igen.
Och vaknade en sväng, och somnade en sväng..

Nu så har jag iallafall somnat, efter lite sång & handklappning :)
Mamma & Pappa var just inne hos mig och bytte blöja då jag har en förmåga att göra behov nr 2 när jag ska sova.
I samband så satt mamma igång min skiva jag fick i födelsedagspresent med Delfinsång av Momo, och nu är jag tyst och förhoppningsvis sover jag.
Den skivan är jätte bra tycker jag !
Men jag är mkt för djur och havs musik osv, det märker man ju när jag ligger på stranden och solar .. jag älskar när det blåser.. och när vattnet det hörs (havet alltså)..



Ikväll har mamma packat resväskan, en rejäl sådan !
Har skrivit liten komihåg lapp till morgonbiti som inte går och packa ner nu ikväll som vi får göra precis innan vi åker.
Pappa var knasig mot mamma och skrev på komihåg lappen att hon inte skulle glömma mig hihi.. ;)

Mamma är sååå rädd över att glömma något, men det viktigaste är nerpackat= min medicin & mat.
Allt annat kan man ju fixa.


Bästisen med sin mamma

Ja så får vi se om vi får igång internet där nere i Lund imorgonkväll, det lär ni ju märka !
Vore ju det bästa då mamma mår väldigt bra utav att skriva av sig.
Men vi ska nog få igång det !

Nu ska jag sova vidare så jag orkar upp imorgon.
NATTINATT

Kommentarer
Postat av: Natasja

Hoppas du får trevligt i Lund nu och att det blir givande både för dig och familjen.



Så söt du är på bilderna när du sover.

Trist att du bet dig i tungan, det som gör så ont.



Kram

2009-04-26 @ 22:34:25
URL: http://izabellemino.blogspot.com
Postat av: momo

Skoj att du gillar cd;n du fick i födelsedaxpresent:-) Momo gillar oxå delfin o havsljud,pappa får bränna över te momo;-).. Love y

2009-04-26 @ 23:22:09
Postat av: Anonym

Hej

Ha det så jättebra i Lund.



Anna



PS: där finns annars datorer man får låna om de inte är upptagna av barnen vill säga...

2009-04-27 @ 08:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0