Har mätt mina rörelser idag


Jag var minsann trött på morgonen idag, somnade om efter mediciner och mat & klädbyte från pyjamas till dagskläderna.

Sov till klockan tio då egentligen de från habiliteringen skulle ha kommit, men dem blev lite senare.

Startade min dag efter jag sovit klart med att se på Mora Träsk, vilket jag tycker om.
Under tiden fixade mamma med habiliterings sjukgymnast och arbetsterpeut att byta min stol på rally bilen.

Blev sedan då att mäta mina kroppsrörelser som vi gör en gång i halvåret för att hålla koll på min rörelse.
Och det var minsann bra, jag har bra rörelse i kroppen.. har rörelsefunktion i hela kroppen som man ska och en bra sådan. Dock lite över rörelsig men inte för mkt.. utan mer som att jag bara är vig helt enkelt. Förutom det att ja ibland kan ligga som en padda med benen.. men annars va det helt okej så det var ju jätte roligt att höra.

Till och med att en sak blivit bättre med sedan sist, att jag blivit starkare i benen, kan trycka motstånd när ngn försöker hålla på med mina ben osv.. de kunde jag inte förut ett dugg. Så JÄTTE bra ju !!!!! :O)
Stjärna till mig och mina träningar eller ??? ;O)

Och vet ni vad det bästa var idag när dem kom från hab, JO dem hade ju min ståställning med sig.. yeeehoooo !!!! som jag längtat efter den trots ja inte varit av med den mer än typ 4dagar, men använder den så gott som dagligen ju.
Så idag har jag stått minsann, skönt va det !!!
Jag har suttit jätte bra idag, jag är så duktigt...
Varit och gungat idag men jag sov mesta dels av tiden men de va skönt och gunga ändån ju.

Fått påskägg av gammel farmor & farfar idag, jätte roligt ! Ett stort ägg med presenter och kort i.
Super coola strumpor, legings, hårsnoddar, klämmor och en tröja.
Jätte tack :O)



Fram mot kvällen har jag fått feber, 38.8grader hade jag vid medicineringen och fick då även alvedon.
Har svårt för somna ikväll även..

Blir nog ingen snozel imorgon :O(

Nu måste jag sova !
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0