Gamla bilder

Jag fann lite gamla bilder =)



Bilderna ovan är på mig & kusin Kevin, han försöker nog allt skäla min näsa ;]
Bilderna är från Augusti 2007



Bild nr 1: är jag & kusin Oscar. Bild nr 2: Är jag, lillebror(den minsta) och våra kusiner Oscar & Rasmus.
Bilderna från Oktober 2007



Jag & lillebror på bilderna ovan
Från Maj 2008



Jag & lillebror på bilden ovan
Maj 2008



Bild ovan jag & lilla kusin Julia
Maj 2008


Ja där hade jag lite bilder på mig & mina kusiner att bjuda på :]
Men nu så ska min författare göra ordning sig för att gå till farbror doktorn!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka härliga bilder, så små våra barn varit.. Man glömmer ju bort hur små de igentligen har varit :) Kram

2009-04-01 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0