Fotbad "trycka hända"



God kväll

Idag så använde jag minsann min förra året vårjacka, och den är ju fortfarande som ny så jag tror jag använder den resten av våren. Inte säkert ens att man behöver ngn särskild jacka under våren sen och på sommaren utan kanske räcker med tjocka tröjor på kvällarna och så.Vi får väl se! Mamma har gett upp letandet iallafall.

Jag inveg min keps utomhus idag:)



Varit på toppen humör heeeela dagen, och bara sovit max 5minuter i mammas knä utomhus.


(Kusin Kevin kör mig i min vagn)

För idag så har jag ju träffas kusinerna Kevin & Julia igen och deras föräldrar och hunden deras.
Vi träffades i Tivoliparken och grillade korv och busade.

Jag satt i gräset på en filt väldigt länge och bra idag, duktiga jag :) Såklart med mamma med mig.
Efter tivoliparken så åt vi glass på stan fast bara jag mamma casper och pappa.


(Jag och Mamma)

Momo var här innan idag lämnade en gaaammal kasettband spelare till mig som mamma hade bett om så inte momo skulle slänga den. Så nu ska jag införskaffa massa kasettband med rolig musik på med så jag kan ha trycka hända med den stereon med kasettband. Då de inte är så lätt och ha det med en skivspelare och lite tråkigt med radio ju.
Men var finner man kasettband??

Momo lämnade även fotbad till mig som jag fick låna och testa om jag gillar det, lämna tillbaka den sen.
Och jag gillade det, jag testade ikväll minsann i två timmar hade jag JÄTTE roligt och skönt med den.
Så fort jag tryckte på knappen så vibrerade vattnet hihi.. och nu luktar mina fötter väldigt gott:)
Så nu önskar jag mig ett fotbad när jag fyller år. Sån som kan vibrera och så..
Ngn snäll själ som vill handla en sådan till mig ? ;) hihi


(När jag trycker på den gröna knappen så startar fotbadet)

Har busat med pappa lite ikväll med han kittlade mig massor hihi det tyckte ja va jätte roligt.


(Jag och Pappa, pappa ger mig mat)



Dagarna går så fort när vi är ute ju.. så man hinner inte göra jätte mkt.
Mamma hinner desstu mer än mig ;)

Mamma bytte min knapp på magen ikväll till en större, då min andra gjorde lite ont den satt för hårt :(
Mamma gjorde detta för första gången på hemmaplan, men det gick hur bra som helst.
Har tagit bilder... Pappa fick va fotograf.. så tänkte blogga om det sen också och visa er bilderna för er som är intresserade.. om inget annat så är ja intresserad av att ha det på min blogg ;)

Nu sover jag gott !



(En stolt mamma med en stolt dotter)

Kommentarer
Postat av: Moster

Moster ska se om hon hittar sina kassetband. puss

2009-04-04 @ 22:27:41
URL: http://stigsson.zoomin.se
Postat av: Emma

Jättehärliga bilder på er! Den sista utstrålade verkligen lycka! :)



Jag har hittat ett kassettband, Mora Träsk var det.. Från när jag var liten. :P Om det är intressant så säg till så tar jag med det när vi ses. Har många mer men vet tyvärr inte var de finns... Lovar att säga till om jag stöter på dem!



Så skönt att våren äntligen är här! :D



Kram

2009-04-04 @ 22:29:16
URL: http://emmixen.se
Postat av: momo

Va bra att du gillade fotbadet:-) Skönt när det kittlar i fötterna hihi...Kram

2009-04-05 @ 10:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0