Feber !

Som ni såg mitt förgående blogginlägg vad det stog på mitt schema tyvär.
Men trots min feber har jag lyckats stå på benen en sväng idag i mitt ståskal i 1½timme, super bra!
Har haft mkt sagoläsning och mys idag.

Har inte hänt alls mkt för min del idag.

Min feber va lite högre på morgonen sen har den sakta trappats upp mer & mer.. fått alvedon och sådant. Ikväll var febern ännu högre.. Typiskt jag som vill att den ska gå neråt ju.



Har invigit min tröja jag fick av gammel farmor i påskägget, den klädde mig bra minsann ! Allt klär ju en skönhet givetvis.


(nå va tycks om min tröja som jag fick av gammelfarmor? )
Jag försöker faktiskt sluta med nappen men det är jätte svårt :( den är ju så god och känner mig trygg med den.

Har varit på humör imellan åt idag och dåligt ibland.

Mamma sa vid åtta tiden till pappa & moster "ikväll får Mathilda anfall".. jag kan inte förstå vad det är mamma känner i sig att jag ska få det.. för det stämmer VARJE gång !!!  För mkt riktigt klockan nio fick jag ett stort anfall.
Så typiskt !

Idag har jag skickat två kassar kläder till kusin Julia, kände jag behövde få ordning i gaderoben lite och få bort från förrådet. Så nu tycker jag att Mamma kan köpa nya kläder till mig hihi.


(moster ger mig kvällsmedicinerna och maten)


Mm men nu ska jag sova vidare, för imorgonbiti kommer ju assistent väcker mig..
GODNATT


Kommentarer
Postat av: gunilla

jätte fin tröja..

hoppas att febern försvinner i natt

nattnatt suss gott...

2009-04-07 @ 22:06:48
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: Carro

Jättefin tröja, ser supersöt ut i den! Hoppas att febern försvinner snart.. Ska hålla tummarna :-)

2009-04-08 @ 19:23:37
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0