Färden mot doktor

Nu är jag uppe och hoppar minsann, var JÄTTE längesen jag sa ifrån om att vilja få komma upp ur sängen det gjorde jag idag.. jag låg och gnällde lite så kom mamma så blev jag jätte glad och sparkade i hundranittio i sängen ;]

Fått mina mediciner nu vid åtta tiden och håller på få vatten nu efter mat och mediciner.
Idag ska jag minsann inviga min nya väst, får se om mamma kommer ta ngn bild på mig ;] så ni får se!
Iallafall så inveg jag ju mina vår skor igår, och dem va sköna. lite jobbiga att ta på innan dem töjer ut sig, men tänkte vi ska till oscar på ortopedtekniska och be han förstora dem så mkt de går.

Nej minsann nu har vi inte tid och sitta här, nu ska jag få kläder på mig o mamma fixa till oss inför färden mot doktorn.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Matilda,

Vilken fin blogg du har, och vad spännande att läsa om ditt liv.!! Vi är oxå med mejdej kooperativet.. vem vet.. din mamma och jag kanske ses på någon utbildning framöver..



Stor kram till dig..!



Carina

2009-04-02 @ 14:27:16
Postat av: gunilla

Hejsan

hoppas att ni haft en bra dag i de fina vädret

2009-04-02 @ 19:45:55
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0