Bra början på natten blev det INTE



Nä sova ifred fick jag minsann INTE... jag som hade somnat så gott.

Fick vakna upp nu precis med ett stort epilepsianfall :[
Nu får vi om sömnen blir bra eller dålig.. varierar..
Brukar bli rätt mkt mardrömmar efter epilepsianfallen för min del.

Ja då var de det första anfallet sedan vi minskade på min ena medicin, undras när nästa nu kommer då?

Jag minskade på min ena medicin igårkväll, med andra ord har jag tagit tre ggr av den nya dosen som är förminskad.
Och det märks ju tydligt på mig ibland bara jag får min epilepsimedicin för sent..

Så vem vet... vad... blir det rejält massor med anfall nu & framåt?? Återstår att se..

Mitt anfall varade ungefär i 6minuter ikväll.

Hoppas jag får en god sömn iallafall så jag kan vara vaken imorgon ju om vi nu ska ut tillsammans.
Jag vill ju också vara vid medvetande då ju.

Bilden intill är på mig när jag var liten, ligger just där och gör ett EEG för att kolla anfallsaktiviteten, som dock inte syntes så mkt på den tiden.. den är svår att finna min sorts epilepsi..

Mmm tråkigt besked var det jag gav er.. men nu fick ni veta det..
och mamma fick på samma gång skriva av sig en sväng..

Godnatt igen då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0